پیامک فعالسازی تلگرام ممکن است برای همیشه مسدود شود

پیامک فعالسازی تلگرام ، البان
نوشته شده توسط البان

اگر شما هم از کاربران تلگرام هستید، حتما این پست را تا انتها بخوانید و به دستورالعمل های آن توجه کنید. در خبرها شنیده می شود همراه اول پیامک فعالسازی تلگرام را مسدود کرده و دیگر اپراتورها نیز در صدد انجام این کار هستند. پس توصیه های البان را جدی بگیرید.

پیامک فعالسازی تلگرام چیست؟

اگر خاطرتان باشد، هنگام نصب و فعالسازی اکانت تلگرام روی گوشی، بعد از اینکه شماره خود را وارد می کنید، از شما خواسته می شود تا کدی که برایتان پیامک می شود را وارد نمایید. این کد به این دلیل ارسال می شود تا شخص دیگری نتواند بدون داشتن سیم کارت شما و دسترسی به پیامک های دریافتی اکانتی با شماره شما بسازد.


مطلب مرتبط: خطای too many tries یا too many attempts در تلگرام چیست و چگونه برطرف می شود؟


بنابراین تا این پیامک را دریافت نکنید و کد ارسالی را وارد نکنید نمی توانید اکانت تلگرامی بسازید.

آپدیت بعدی تلگرام البان

در حال حاضر همراه اول پیامک فعالسازی تلگرام را مسدود کرده و بعید نیست دیگر اپراتورها هم چنین اقدامی را انجام دهند.

راهکار مسدود شدن پیامک فعالسازی تلگرام چیست؟

برخلاف واتساپ، تلگرام را می توان روی چند سیستم و گوشی نصب کرد. تنها موضوع مطرح، این هست که اکانت های تلگرامی روی هر دستگاهی که باشند، اگر تا مدت زمانی معین که داخل تنظیمات ست می کنید (که به صورت پیشفرض شش ماه است)، وارد آن نشوید، خود به خود از روی آن سیستم یا گوشی پاک خواهد شد.

Windows-Telegram-MtProto-0-Elbaan

یک مزیت دیگر این هست که تلگرام پیامک فعالسازی به گونه ای دیگر هم برایتان می فرستد. یعنی وقتی شما با همان شماره، روی دستگاه دیگری اکانت دارید، تلگرام به جای پیامک، به تلگرام شما پیام می فرستد! شما با دسترسی به اکانت همان شماره روی دستگاه دیگر می توانید پیام و کد فعالسازی را مشاهده و اجرا نمایید!

بنابراین، راه حلی که وجود دارد و توصیه می شود هرچه سریعتر هم آن را اجرا کنید این هست:

اگر از تلگرام استفاده می کنید و تنها روی یک دستگاه اکانتتان فعال هست، حتما حتما روی یک دستگاه دیگر با همان شماره اکانت بسازید

اگر فقط یک اکانت دارید و دوست دارید همچنان با همین شماره تلگرام داشته باشید، همین الان دست به کار شوید و با همین شماره روی یک دستگاه دیگر یک اکانت دیگر بسازید.

نحوه استفاده از تلگرام

برای استفاده از تلگرام هم نیاز هست یا از وی/پی/ان استفاده کنید و یا از پروکسی های MTPROTO که داخل خود تلگرام عرضه می شود. برای آشنایی با نحوه استفاده از آنها توصیه داریم پست مربوط به آن را مطالعه بفرمایید:


مطلب مرتبط: نحوه اتصال با پروکسی‌های MTPROTO


در صورتیکه برای استفاده از تلگرام خود با مشکل دیگری مواجه شدید می توانید به پست زیر که مشکلات تلگرام و راه حل های ممکن آن را نوشته است مراجعه کنید و اگر باز هم مشکلات مرتفع نشد در زیر همان پست سوال خود را بپرسید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان پاسخ شما را ارائه کنند.

مشکل تلگرام موبایل و انواع راه حل و موضوعات پیرامون آن

دیدگاهتان را بنویسید