نوکیا 3310 جدید 1700 دلاری!

New-Nokia-3310-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

حتما بسیاری از شما خوانندگان درباره بازتولید نوکیا 3310 در سال 2017 شنیده اید. هرچند که این مدل با مدل نسل اولش تفاوتهایی در ظاهر دارد، اما ضد ضربه بودن و طول عمر باطری از جمله مواردی است که سعی شده در آن بدون تغییر و یا حتی بهتر بماند. احیای مجدد این گوشی فراموش نشدنی در کنفرانس جهانی موبایل به دوستداران آن معرفی شد. و از جمله مواردی که در موردش بیان شد، قیمت پایین آن است. حال بشنوید از 3310 جدید 1700 دلاری!

gold-and-titanium-version-of-the-Nokia-3310_2-DigiDoki

3310 جدید 1700 دلاری، اِلـبان

تقریبا یک هفته بعد از اعلام بازگشت مجدد نوکیا 3310 با دوربین دو مگاپیکسلی و صفحه رنگی کمی بزرگتر از مدل قدیمی اش،گوشی نسبتا گران Caviar Nokia 3310 Supremo Putin معرفی شده است. همانطور که از نامش پیداست این گوشی یادبودی است از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری وقت روسیه است. این گوشی با مدل اصلی تنها در چند چیز ظاهری اضافه تر تفاوت دارد. قاب پشت این گوشی به تصویر چهره پوتین با طلا و تیتانیوم و همچنین سرود ملی روسیه منقوش شده است.

-and-titanium-version-of-the-Nokia-3310_3-DigiDoki

جعبه 3310، البان

مطلب مرتبط: تعمیرات گوشی

خریداران این گوشی، همراه با خود گوشی یک جعبه زرشکی شیک با نام شرکت Caviar Russia روی آن تحویل داده می شود. باید دید که آیا افرادی وجود دارند که تا این حد عاشق پوتین باشند که حاضر باشند گوشی 70 دلاری را 25 برابر قیمت اصلیش و به مبلغ 1700 دلار تهیه نمایند.

اگر شما باشید، برای نقش چهره چه کسی حاضر به پرداخت چنین مبلغی خواهید بود؟

7 دیدگاه

  • من از این نوکیا خیلی خاطره دارم. یادش بخیر!. چه کارها که باهاش نکردیم و کلاس ها نگذاشتیم!

    • در ابتدا به نوعی کلاس بروز بودن را داشت و در انتها هرکس گوشیهای از این دست داشت به عنوان یک بازاری بیزینسی خفن شناخته میشد!

  • قاب پشت این گوشی به تصویر چهره پوتین با طلا و تیتانیوم و همچنین سرود ملی روسیه !!!!!!!!!!!!!!!!! کی میره این همه راه!!!!
    حالا عشق پوتین ما هستیم نه که دیگه این همه براش پول هزنیه کنیم!!!!!!!!!!!!11

  • خوشم میاد پویتن هرجا وارده بشه متفاوت وارده میشه. دمش گرم که یه گوشی قدیمی نوکیا با خاطرات نوستالوژی رو دار رو داره به این شکل به این قیمت بروز میده!. کلا حتی تصویر پوتین هم ابهت داره!

دیدگاهتان را بنویسید