امکانی جالب در بروز رسانی اخیر اینستاگرام برای دوستداران گذاشتن عکسهای گروهی

instagram DigiDoki
نوشته شده توسط البان

آیا تا به حال شده که بخواهید مجوعه ای از عکسها را در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک بگذارید؟ همه در قالب یک موضوع هستند اما در گذشته مجبور بودید هر کدام را در پستی جداگانه بیاورید و یا اینکه از نرم افزار جانبی layout استفاده کرده و عکس ها را به صورت چند عکس در یک فایل با کادربندی های گوناگون جای داده و منتشر کنید. بعد از اضافه شدن امکان لمس سه بعدی برای کاربران اندرویدی این بار در بروز رسانی اخیر اینستاگرام این امکان فراهم امده تا کاربر بتواند تا 10 عدد عکس و فیلم را در قالب یک پست و به صورت اسلاید شو در پیجش بگذارد.

نحوه کار هم ساده است. بعد از آن که بروز رسانی را انجام دادید، هنگامی که میخواهید یک پست بذارید، گزینه جدیدی ایجاد شده است به نام select multiple. این گزینه را انتخاب و بعد مشغول انتخاب عکس ها و فیلم هایی که می خواهید به اشتراک بگذارید می شوید.

نکته قابل توجه این است که بعد از انتخاب موارد مورد نظرتان می توانید هر کدام را همچون گذشته ویرایش کنید و فیلترهای گوناگون موجود را استفاده نمایید. البته تعداد عکسها و فیلمها محدود بوده و از ده عدد بیشتر این امکان فراهم نیست. مسئله دیگر هم این است که دوباره همچون گذشته پست به شکل مربعی ارسال می شود و مثل حالت تک عکسی که مستطیلی است نمی شود.

پست نهایی که در پیج قرار می گیرد بصورت مربعی خواهد بود و پایین عکس به تعداد عکسها و فیلمها نقاطی نمایان می شود که بیننده با کشیدن انگشتش به طرفین می تواند همه عکسها و فیلمها را ببیند.

فکر می کنید در بروز رسانی بعدی اینستاگرام چه ویژگی یا کاربردی اضافه شود مناسبتر خواهد بود و نیازهای شما را بیشتر برآورده خواهد ساخت؟

همچنین برای آشنایی بیشتر با ترفندها و راهکاری مواجهه با مشکلات در استفاده از اینستاگرام موبایل به لینکی که پیوست شده است مراجعه کنید. 

4 دیدگاه

  • سلام مبی! دست شما درد نکنه! ما همین امروز از این سرویس استفاده کردیم و چندین عکس را در اینستاگرام به صورت گروهی انتشار دادیم.

  • تشر از مطاب خوبتون. امروز اتفاقي با شما اشنا سدم. عجيبه كه با اين كار فوق العاده هنوز كسي كشفتون نكرده

دیدگاهتان را بنویسید