شگرد جدید هکرها، هک کردن با صفحه نمایش تعویضی

هک کردن با صفحه نمایش دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

تعویض صفحه نمایش گوشی در جاهای نامطمئن می تواند عواقب خاصی در پی داشته باشد. طی تحقیقاتی که در دانشگاه نگو انجام گرفته است، هکرها می توانند با اضافه کردن یک چیپ، مبادرت به هک کردن با صفحه نمایش تعویضی نمایند!

مطلب مرتبط: مشکلات نرم افزاری موبایل

 

مرتبط: ورود هکرها از طریق وای فای رایگان

 

صفحه نمایش تعویض شده از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با حالت معمولی ندارد، تنها یک چیپ اضافی دارد که خیلی کارها برای هکر انجام می دهد. هک کردن با صفحه نمایش یعنی اینکه هر چه در صفحه نمایش شما دیده شود، در اختیار هکر هم خواهد بود! او می تواند به تمامی رمزهای شما که وارد می کنید دسترسی داشته باشد.

هک کردن با صفحه نمایش اِلـبان

محققان دانشگاه رو دو مدل از گوشی های ال جی و هوواوی این مطالعات و تست ها را انجام داده اند و نتایج ترسناکی به دست آورده اند. هک کردن با صفحه نمایش علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی که در صفحه نمایش نشان داده می شود، می تواند دست هکرها را به سایر بخش های گوشی نیز باز کند. البته باید کار بلد باشند. علاوه بر سرقت اطلاعات، گوشی به سایت های گوناگونی هدایت می شود که برایش مضر است.

 

مرتبط: جلوگیری از هک شدن وای فای

 

در این تحقیقات گفته شده که گوشی های آیفون هم در معرض خطر هستند، اما شرکت اپل نظر دیگری دارد. ضمن آنکه در نتایج تحقیقات این پدیده روی گوشی آیفون نشان داده نشده است.

در آخر این اطمینان را به شما می دهیم که در دیجی دُکی هیچ هکری فعالیت نمی کند و قطعات استفاده شده همگی از نوع درجه یک و عالی بوده و امنیت اطلاعات فرد در اولویت اول کاری افراد می باشد.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید