پیام های زمان بندی شده در تلگرام 5.11

پیام های زمان بندی شده البان
نوشته شده توسط البان

باز هم به روز رسانی دیگری از تلگرام و این بار ارسال پیام های زمان بندی شده به همراه چند ویژگی دیگر که مرکز تعمیرات موبایل البان آنها را به شما آموزش خواهد داد. این به روز رسانی در حالی امکانات جالب دیگری به تلگرام اضافه می کند، که سایر رقبایی همچون واتساپ هنوز در ارائه نصف آنها هم ناتوان مانده اند. این امکانات برای تلگرام 1.8.4 ویندوز هم مهیا شده است.

ارسال پیام های زمان بندی شده در تلگرام 5.11

وقتی تلگرام خود را به روز کنید و به نسخه 5.11 برسانید، هنگام ارسال پیام می توانید از قابلیت زمان بندی کردن استفاده کنید. برای ارسال پیام های زمان بندی شده در یک گروه، کافی است بعد از نوشتن پیام، انگشت خود را روی دکمه ارسال نگه دارید. دو گزینه نمایان می شود، یکی ارسال بی صدا هست و دیگری ارسال با زمان بندی و اگر از حالت انگلیسی استفاده می کنید، Schedule Message خواهد بود.

پیام های زمان بندی شده البان

با انتخاب گزینه زمان بندی، تاریخ و ساعت زمانی که می خواهید این پیام ارسال شود را انتخاب می کنید. درست در زمانی که تعیین کرده اید پیام شما در گروه منتشر خواهد شد. ارسال پیام های زمان بندی شده در کانال هم امکان پذیر هست و به ادمین ها اجازه می دهد تا ارسال پست هایشان را روی زمان بندی مورد نظر خودشان انجام دهند.

پیام های زمان بندی شده البان

امکان دیگری که ارسال پیام های زمان بندی شده به شما می دهد این است که می توانید در بخش پیام های ذخیره شده یا همان Saved Messages برای خود یادآور یا همان reminder تنظیم کنید. هر چه که می خواهید به آن یادآور شوید را بنویسید و همچون شیوه گفته شده زمان ارسال آن را مشخص کنید. این پیام به خودتان ارسال می شود و به صورت یک زنگ یادآوری عمل می کند.

در تلگرام ویندوز با راست کلیک روی گزینه ارسال این امکانات دیده می شوند.

تغییرات پوسته به صورت دلخواه

در تلگرام 5.11 علاوه بر ارسال پیام های زمان بندی شده می توانید رنگ و مشخصات پوسته را مطابق میل خودتان تغییر دهید. و نکته جالب اینکه می توانید این پوسته ایجاد شده را با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

پیام های زمان بندی شده البان

مسائل امنیتی قوی‎تر در تلگرام

بعد از ارائه امکان نمایش شماره به دیگران در نسخ قبلی، حالا شما می توانید بعد از انتخاب گزینه هیچ کس (nobody) به این معنا که هیچ کسی نمی تواند در صورت نداشتن شما به عنوان مخاطب از طریق تلگرام شماره تان را ببیند، این را هم تعیین کنید که کسانی که قبلا شماره شما را از طریق تلگرام پیدا کرده اند، در صورتی که در لیست مخاطبان شما نباشند، نتوانند مجدد از طریق شماره تان شما را پیدا کنند.

ایموجی های متحرک بیشتر در نسخه جدید تلگرام

همانطور که قابل پیش بینی هم بود، با ارائه استیکرهای متحرک، در هر به روز رسانی بر تعداد و تنوع آنها اضافه می شود و با انتخاب یک ایموجی معمولی شما می توانید انواع استیکرهای متحرک مربوط به آن را ببینید

تغییری مخصوص iOS در نرم افزار تلگرام

در نسخه جدید هنگامی که کاربران آیفون انگشتشان را روی یک پیام نگه می دارند، یک منوی با ظاهری جدید و گزینه های کامل برایشان نمایش داده می شود و دیگر خبری از منوی دو بخشی همچون گذشته نیست.

پیام های زمان بندی شده البان پیام های زمان بندی شده البان

وقتی که منو هم باز شود، با نگه داشتن انگشت روی پیام، می توانید فقط بخشی از آن را کپی کنید.

مطلب مرتبط: استفاده از تلگرام بدون نیاز به استفاده از …

توصیه مهم در خصوص تلگرام

همانطور که همیشه توصیه کرده ایم، باز هم می گوییم که تلگرام را فقط از طریق گوگل پلی و اپ استور دانلود و نصب کنید. به هیچ عنوان از تلگرام های غیر اصلی استفاده نکنید. از بد بودن این نسخه ها همین قدر که می توانند بدون اجازه کاربر در تمام گروه پیام ارسال کنند، کافی است. مراقب باشید. همچنین در صورتی که علاقه مند هستید تا با قابلیت های عمومی و رایج تلگرام به همراه مشکلات و  راه حل های رایج در تلگرام آشنا شوید به مقاله ای که لینک شده است مراجعه کنید و یا سوالات خود را در پایین همان پست بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید