چند اکانت تلگرام اصل روی یک گوشی و به صورت همزمان

چند اکانت تلگرام دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

در گذشته هرشخصی در نهایت یک سیم کارت و خط همراه داشت. اما امروز با آسان الوصول شدن انواع سیم کارت ها، اکثر افراد بیش از یک سیم کارت دارند و بسیاری از گوشی ها هم به تنهایی از دو سیم کارت پشتیبانی می کنند. داشتن دو خط همراه دلایل گوناگونی دارد که برای رفاه و آسانی بیشتر و کار کاربران به کار می روند. اما مشکل جایی پیش می آید که کاربر چند اکانت تلگرام دارد و برای کنترل آنها مجبور می شود چند دستگاه به همراه داشته باشد. در ادامه روشی را به شما آموزش خواهیم داد، تا بتوانید همزمان چند اکانت تلگرام روی یک گوشی اندرویدی داشته باشید!

مطلب مرتبط: مشکلات عمومی تلگرام موبایل


بتوانید همزمان چند اکانت تلگرام روی یک گوشی اندرویدی داشته باشید


اولین روش که اصلا توصیه نمی شود، استفاده از نرم افزارهای مشابه با تلگرام هست. تعداد این نرم افزارها کم نیستند و با سرچ تلگرام در اپهای دانلود و نصب اپ تعداد زیادی اپ مشابه تلگرام خواهید یافت. اما با وجود آنکه داخلی هستند و حمایت از تولید داخل وظیفه همگی ما هست، اما هنوز تایید شده نیستند و از لحاظ ایمنی و امنیت ممکن است مشکلاتی داشته باشند، ضمن آنکه خود تلگرام هم خیلی از این اپها استقبال نکرده!

اما روش بهتر این است که شما بتوانید در گوشی خود چند تلگرام داشته باشید، آن هم چند تلگرام اصلی! کافی است یک اپ دیگر را نصب کنید تا بتوانید همزمان چند اکانت تلگرام اصلی را روی چند اپ تلگرام اصلی روی یک گوشی اندرویدی داشته باشید!

نام این نرم افزار App Cloner هست. در دو نسخه رایگان و پولی. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید اپ های زیادی را در گوشی خود با چند اکانت داشته باشید، مانند تلگرام، اینستاگرام و … . نسخه رایگان این اپ را دانلود و نصب نمایید. Related image

با این اپ شما در واقع از تلگرام چند نسخه کپی تهیه می کنید و به تعدادی که میخواهید می توانید اکانت داشته باشید. آیکون اپ های کپی مشابه اپ اصلی هستند، با این تفاوت که شما می توانید آنها را شخصی سازی هم بکنید.

لینک دانلود اپ: download googleplay DigiDoki

2 دیدگاه

    • سلام
      همانطور که در انتهای مطلب گفته شده، باید به کانال دیجی دکی بروید، در آن عضو شوید و از طریق روبات کانال، گزینه آرشیو فایل را انتخاب کنید. در این بخش می توانید فایل نصبی اپ را مشاهده و دانلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید