واتساپ ویندوز راهی دیگر برای انتقال فایل از گوشی به رایانه و بالعکس

واتساپ ویندوز ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

در گذشته و قبل از مسدود شدن تلگرام، یکی از راه های سریع و ساده برای جابجایی فایل ها از گوشی به رایانه همان تلگرام گوشی و ویندوز بود که البته الان کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. اما واتساپ ویندوز نیز گزینه ای است که علاوه بر راه های انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر که در گذشته گفته ایم، می تواند کارها را سرعت ببخشد.

واتساپ ویندوز

شما از دو طریق می توانید روی رایانه شخصی و ویندوز خود واتساپ داشته باشید. یکی با استفاده از نرم افزار واتساپ ویندوز و دیگری هم از طریق واتساپ وب، یا همان سایت واتساپ. روند کار برای هر دو حالت یکسان است.

واتساپ ویندوز ، اِلـبان

برای حالت نرم افزاری باید که اپ واتساپ را از خود سایت واتساپ و یا هر سایت دیگری دانلود و نصب نمایید تا به صفحه ورود برسید. برای حالت وب نیز، از طریق خود سایت واتساپ باید اقدام کنید.

در صفحه ورود واتساپ در ویندوز، چه نرم افزار آن و چه مدل وب آن، یک QR کد نمایش داده می شود. با توجه به نوع گوشی خود، آموزش لازم در همان صفحه داده شده که باید از طریق واتساپ داخل گوشی این بارکد را اسکن کنید، تا واتساپ شما روی ویندوز نیز فعال و همسانسازی شود.

نکات مهم برای جابجایی فایل از موبایل به رایانه با واتساپ

بعد از آنکه اکانت واتساپی شما روی رایانه شخصی تان فعال و راه اندازی شد، توجه به چند نکته حائز اهمیت هست:

  • اتصال گوشی به واتساپ باید برقرار باشد، خاموش بودن یا عدم اتصال گوشی به واتساپ باعث قطع واتساپ ویندوز خواهد شد.
  • گوشی شما نباید از رایانه ای که واتساپ ویندوز روی آن فعال شده است، خیلی دور شود. در صورت فاصله گرفتن، به شما پیغام خطا داده خواهد شد.

واتساپ ویندوز ، اِلـبان

  • برای جابجایی فایل هایتان باید که از امکان چت با خود در واتساپ استفاده کنید. به این لینک بروید تا به صورت کامل با نحوه انجام این کار آشنا شوید و مجبور نباشید پیام ها را برای شخصی دیگر ارسال و بعد پاک کنید و از طرف مقابل معذرتخواهی نمایید.
  • با توجه به مورد دوم، شما نمی توانید واتساپ را به صورت مستقل روی رایانه داشته باشید.
  • واتساپ را فقط روی یک گوشی می توانید داشته باشید و بعد از آن هم فقط روی یک رایانه امکان فعال بودن آن وجود دارد. برای داشتن همزمان واتساپ روی چند گوشی و یا چند واتساپ روی یک گوشی باید از واتساپ بیزینس استفاده نمایید.

در صورتیکه علاقه مند به آشنایی بیشتر با ترفندهای مختلف در واتس اپ هستید و یا با مشکلی در آن مواجه شده اید به پستی که پایین همین نوشته پیوست شده است مراجعه کنید.

مشکل واتساپ و انواع ترفندهای واتساپ

لازم به ذکر است مرکز تعمیرات موبایل البان با رسیدگی به بیش از 50 هزار درخواست توانسته تجربه موفقی را در این حوزه رقم بزند. لذا اگر گوشی موبایل شما به هر مشکلی برخورد کرد به راحتی از طریق نوار ابزاری که در پایین همین صفحه ظاهر شده است درخواست خود را ثبت نمایید و منتظر کارشناسان متخصص مرکز تعمیرات موبایل البان باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را برای انجام مشاوره تلفنی و یا انجام تعمیرات مورد نیاز ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید