آگاهی از وضعیت پوشش آنتنی اپراتورها

دیجی دکی سیگنال اپراتورها
نوشته شده توسط البان

در این پست سایت و نرم افزاری را به شما معرفی خواهم کرد که از وضعیت قدرت سیگنال و آنتن دهی اینترنت سیم کارت خود و وضعیت پوشش آنتنی اپراتورها به راحتی در منطقه ای که هستید مطلع شوید. این مسئله در حال حاضر که صحبت از انواع اینترنت های 3G, 4G و 4.5G است بیشتر اهمیت پیدا می کند تا در انتخاب اپراتور و خرید گوشی با دقت بیشتری عمل کنید و هزینه زیادی را متحمل نشوید.

مرتبط: وضعیت اینترنت شهر شما چگونه است

مطلب مرتبط: آنتن دهی گوشی و مسائل پیرامون آن

OpenSignal, DigiDoki

OpenSignal, Elbaan

از دیگر کاربردهای این نرم افزار یافتن مکان های بهتر با آنتن اینترنتی قوی تر، مقایسه میزان مصرف اینترنتی شما از اینترنت خط و وای فای، یافتن وای فای های رایگان در محدوده 500متری شما و تخمین سرعت حقیقی اینترنت در حال استفاده تان می باشد. البته هر نرم افزاری که امکان سنجش سرعت اینترنت شما را دارد برای اینکار مقدار اطلاعات را دانلود و آپلود می کند، بنابراین استفاده زیاد از این قابلیت نرم افزار توصیه نمی شود چرا که می تواند در آخر ماه با آمدن قبض و یا با تمام شدن حجم دانلودی اینترنت خانگی شما، باعث ناراحتی شما شود.

مرتبط: تعرفه اپراتورها

googleplay appstore

دوست دارید چه نرم افزارهای دیگری از این دسته را بشناسید؟

2 دیدگاه

  • چه بلاگ خوبی دارید. من تازه این بلاگ رو کشف کردم. تشکر از برنامه پیشنهادی. به نظرم اگر محتوای مطالب پخته تر بشه بهتر باشه. شاید هم استراتژی شما حفظ حالت مینیمال در بلاگتون باشه . اما در کل مطالب خوبی دارید که کپی شد نیستند

    • خواهش میکنم. سعی شده تا در پستها مطالب به سادگی و راحتی بیان شوند تا خواننده نترسد و خودش با تجربه به خیلی از چیزها برسد. هرچند اگر هم سوالی بپرسد در کوتاهترین زمان ممکن به سوالاتش پاسخ خواهیم داد.
      ممنون که نظر خودتون رو بیان کردید.

دیدگاهتان را بنویسید