اپ ترامپ | حقیقت یا TruthSocial و مبارزه با اپ‌های اجتماعی

اپ ترامپ | تعمیرات موبایل لپ تاپ
نوشته شده توسط البان

اگر اخبار سیاسی را دنبال کرده باشید، حتما متوجه موضوع دعوای ترامپ با شبکه های اجتماعی را هم شنیده اید. موضوعی که سبب شد اکثر شبکه های احتماعی پیج های ترامپ را ببندند و ترامپ به فکر ایجاد اپ ترامپ یا همان truth بیفتد. اپی که قرار است به قول خودش حقیقت ها را منعکس کند و محدودیتهای بقیه را نداشته باشد.

داستان اپ ترامپ چیست؟

ترامپ رئیس جمهور امریکا در سال های 2017 تا 2021 در زمان ریاست جمهوری اش و حتی بعد از آن در شبکه های مجازی بارها و بارها کارهایی کرد که علیه قوانین آنها بود.

این شبکه ها هر بار برای مدت محدود و یا مدت طولانی ترامپ را مسدود و محدود می کردند و در جایی کلا صفحاتش را بستند.

اپ ترامپ | تعمیرات موبایل لپ تاپ

نکته عجیب این بود که خیلی از اوقات ترامپ اخبار مهم کشور را از طریق توئیتر به گوش دیگران می رساند و یا علیه دیگران کلی بدگویی می کرد و گاها دعواهای مجازی زیادی به راه می انداخت.

ترامپ با این کارها توجهات زیادی را جلب می کرد اما این اقدامات او خارج از حوصله شبکه های اجتماعی بود و بلافاصله بعد از پایان یافتن دوره ریاست جمهوری او اکثرا پیج هایش را بستند.

ترامپ نیز اعلام کرد که تصمیم دارد یک اپ اجتماعی یا شبکه اجتماعی مجازی مختص به خودش را طراحی و ارائه کند تا جلوی این بی عدالتی ها و سیاست های ناعادلانه را بگیرد. اپ ترامپ درواقع یک اپی باشد که او بتواند آزادانه هر کاری و هر گفتاری در آن داشته باشد و ارائه دهد.

برنامه truth چه زمانی ارائه شد؟

بعد از آنکه قاطعیت ترامپ برای ایجاد اپ مخصوص به خودش به همگان ثابت شد، تعداد زیادی از شبکه های مجازی، پیج های او را بازگرداندند، اما ترامپ در مسیری که گام نهاده بود، استوار ادامه داد تا بلاخره در روز 22 فوریه سال 2022 یعنی 2/22/2022 مصادف با سوم اسفند ماه سال 1400 آن را برای دستگاه های اپل و iOS ارائه کرد.

نکته بسیار جالب این است که به محض ارائه این اپ، مشتاقان و دوستداران ترامپ و شاید هم کنجکاوان فضای مجازی شروع به نصب این اپ کردند. این امر سبب شده که در چند ساعت ابتدایی، اپ ترامپ در رتبه نخست اپ های دانلودی اپ استور قرار بگیرند.

اپ ترامپ | تعمیرات موبایل لپ تاپ

نصب این اپ در ابتدا گفته شد که پولی است، اما گویا این موضوع صحت ندارد و می توان به صورت رایگان آن را نصب و کاربری ایجاد کرد.

البته توجه به این موضوع هم مهم است که اپ ترامپ در ایران مسدود و فیلتر است، می توانید آن را نصب کنید اما برای ایجاد کاربری باید که با تغییر دهنده آی پی کار کنید.

نصب اپلیکیشن از اپ استور

اگر برای نصب اپ از اپ استور مشکل دارید و یا اپل آیدی شما با ایمیل خودتان نیست، حتما حتما حتما، اولین کاری که می خواهید انجام دهید این باشد که برای خودتان با ایمیل خودتان یک اپل آیدی بسازید. این کار را البان به صورت کاملا رایگان آموزش داده و در پیج اینستاگرامی اش هم قرار داده است.

پیج البان در اینستاگرام: elbaancom@

اما اگر برای گوشی آیفون یا اندرویدی خود مشکلات نرم افزاری دیگری دارید هم می توانید به البان و مشاوره رایگان آن نیز اعتماد کنید و از ما کمک بگیرید.

آخرین اخبار از اپ ترامپ

ما تلاش خواهیم داشت که آخرین اخبار از اپ ترامپ را برایتان در این جا بیان کنیم. احتمالا اولین و جالب ترین خبر این باشد که این اپ چه زمانی برای کاربران اندرویدی ارائه خواهد شد که منتظر باشید تا آن را هم در همین پست و هم در پیج اینستاگرام البان منتشر خواهیم کرد.

4 اسفند 1400- در حال حاضر این اپ فقط برای کاربران امریکا قابل نصب و استفاده است و دیگران امکان ساخت اکانت در آن را ندارند. در توضیحات آمده که در تلاش هستند تا هر چه زودتر برای سایر کشورها نیز این سرویس را فعال کنند.

سایت اپ ترامپ: https://truthsocial.com/

دیدگاهتان را بنویسید