شاهکار جدید اپل، باتری آیفون 8 خراب از آب در آمد

باطری آیفون 8 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

بعد از ناتوانی شرکت اپل در ارائ دادن به روز رسانی های صحیح و عدم ارسال الحاقیه های آن، حال نوبت به خود گوشی آیفون رسیده. امسال اپل سه گوشی آیفون 8، 8 پلاس و ده و به روز رسانی iOS 11 را ارائه کرده اما معلوم نیست که این شرکت بدون استیو جابز چکار می کند. چندین گزارش از خرابی باتری آیفون 8 منتشر شده است.


مرتبط: لزوم تعویض به موقع باتری گوشی آیفون


تعداد از کاربران آیفون 8 اعلام کرده اند که وقتی گوشی خود را شارژ می کردند، ناگهان به نوعی گوشی آنها خراب شده است. باتری آیفون 8 زیر شارژ باد می کند و این باد کردن چون جایی ندارد، باعث از هم باز شدن بدنه و صفحه نمایش می شود.

 

تعویض باتری آیفون 8 اِلـبان

 

خوشبختانه این اتفاق صدمات جانی ندارد اما صدمات مالی بسیار زیادی بر خریداران اولیه آیفون 8 وارد آورده است. مخصوصا آن دسته از خریدارانی که گوشی خود را بدون گارانتی و با قیمت های بسیار بالاتر از قیمت جهانی تهیه کرده اند.

هنوز شرکت اپل بیانیه رسمی در مورد باتری آیفون 8 منتشر نکرده است و گویا مشغول بررسی اوضاع هستند. آیا آیفون 8 هم دچار عاقبت گلکسی نوت 7 خواهد شد؟ گوشی ای که هنوز هم کمتر کسی تصمیم به خرید آن می گیرد و باعث شد سامسونگ و کشور کره کلی به خاطر این یک مدل ضرر کنند!

باد کردن باتری یک نکته ای است که باید بسیار به آن توجه داشت که کمترین اتفاق ناشی از آن خراب شدن گوشی است! آتش گرفتن گوشی مسئله ای است که بخاطر باتری معیوب ممکن است حادث شود. توصیه اِلـبان به شما عزیزان این است که در صورت خراب بودن باتری گوشی حتما نسبت به تعویض باتری آیفون خود اقدام نمایید. البان این کار را برای شما آسان کرده و کافی است یک درخواست بگذارید تا باتری گوشی شما، جلوی چشمانتان در کمترین زمان و بهترین کیفیت تعویض شود. برای اینکار کافیست به لینک www.elbaan.com رفته و درخواستی ثبت کنید تا کارشناسان اِلـبان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید