تعمیرات گوشی‌های اپل در محل را از البان بخواهید

تعمیرات اپل در البان
نوشته شده توسط البان

مدت‌هاست که دیگر گوشی های موبایل صرفا یک همراه ساده برای تماس و ارسال پیام نیستند و هوشمند شدن آنها باعث وابستگی بیشتر اکثر ما به آنها شده است. این وابستگی هم می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و تمام وجوه زندگی ما اعم از شخصی و کاری را شامل شود و در نتیجه حفظ حریم خصوصی ما با توجه به این شدت وابستگی بسیار مهم است. یکی از مدل‎هایی که فراوانی زیادی هم بین مردم دارد گوشی های شرکت اپل یا همان آیفون است. گوشی های آیفون کاربران خاص خودش را دارد، شاید در ابتدا و به نظر کار کردن با آنها مشکل به نظر برسد، اما بعد از مدتی کار کردن، این موضوع در نظر کاربران معمولا تغییر می‌کند. اما فارغ از اینها موضع مهمتر بحث تعمیرات اپل است که خب طبعا هیچ نمایندگی خاص و مخصوصی از طرف شرکت اپل در ایران وجود ندارد. اما تعمیرات موبایل البان کارها را ساده می‌کند.

تعمیرات اپل البان

تعمیرات اپل در محل

شاید برایتان جالب است که بدانید گوشی های آیفون یکی از تعمیرپذیرترین گوشی ها بوده و در زمینه‌ی تعمیرات موبایل نمره خوبی را از آن خود کرده‌اند. تقریبا همیشه یکی از سیاست‌های شرکت اپل برخلاف سایر رقبایش همین موضوع بوده است. و نکته‌ی جالب بعدی این است که بیش از 80 درصد از موارد تعمیرات اپل در محل قابل انجام شدن هستند! یعنی بدون نیاز به دستگاه‎های خاص و معمول تعمیرگاه‌های گوشی، اغلب اوقات می‌توان گوشی‌های آیفون را با استفاده از دانش و مهارت کافی و ابزارهایی ساده تعمیر کرد.

مطلب مرتبط: تعمیرات اپل در محل تا چه حد امکان پذیر است؟ 

اما وقتی می‌گوییم تعمیر در محل منظورمان چیست؟ منظور از تعمیرات در محل این است که به جای آنکه لازم باشد شما به دنبال تعمیرکار بگردید، تنها با ثبت یک درخواست ساده، بتوانید تعمیرکار را در محلی که دوست دارید، اعم از خیابان، محل کار، محل زندگی و … حاضر و آماده داشته باشید تا در مقابل چشمانتان کار تعمیرات گوشی آیفون شما را انجام دهد!

تعمیرات اپل البان

و خب طبعا وقتی تعمیرات در محل انجام می‌شود و در مقابل چشمانتان، خیال شما از بابت خیلی چیزها راحت خواهد بود. هیچ نگرانی بابت امنیت اطلاعات، وقت گذاشتن برای یافتن تعمیرکار کاربلد، صرف زمان زیاد و معطلی برای رساندن گوشی به تعمیرکار و پس گرفتن گوشی تعمیر شده و … نخواهید داشت.

تعمیرات اپل در محل با البان

حال که متوجه شدید که گوشی مشکل دار شما در محل هم قابل تعمیر است، راهکار آن را هم باید برایتان شرح دهیم. اگر خدای ناکرده گوشی آیفون شما آسیبی دید، چه نرم افزاری و چه سخت افزاری، اصلا نگران نباشید. بلافاصله و به راحتی از طریق صفحه تعمیرات موبایل آیفون یک درخواست ثبت نمایید. این ثبت درخواست هم وقت زیادی از شما نخواهد گرفت و با چند کلیک ساده و در چند گام کوتاه و در نهایت وارد کردن نام و شماره تلفن کار تمام می شود.

تعمیرات اپل البان

بعد از ثبت درخواست شما نوبت کارشناسان البان است. یکی از آنها با شما تماس خواهد گرفت و در خصوص مشکل پیش آمده از شما سوال می پرسد. چنانچه مشکل گوشی شما نرم افزاری باشد، با ارائه مشاوره رایگان تلفنی سعی در حل مشکل خواهد کرد. اگر هم سخت افزاری بود، بعد از اعلام حدودی هزینه، در صورت موافقت شما در ساعت و محل دلخواه شما تعمیرکار متخصص حاضر شده و کار تعمیرات گوشی را در محل انجام می دهد.


مرتبط: تعمیر اپل در محل تا چه حد امکان پذیر هست؟


اما هنوز هم کار تمام نشده! بعد از پایان یافتن کار تعمیرات، شرکت البان با توجه به قوانین و مقررات ضمانت نامه البان، یک ماه گارانتی به سرویس ارائه شده خواهد داد. اگر گذر شما به تعمیرکاران دیگر خورده باشد، حتما می دانید که ضمانت تعمیرات گوشی، یکی از مواردی است که حتی برای یک ساعت هم داده نمی شود و با خروج از مغازه تعمیرکار، تمام عواقب و مسئولیت از دوش او نیز برداشته می شود.

چنانچه سوالاتی هم در زمینه گوشی آیفون خود داشتید، به راحتی در پایین همین پست سوال خود را بپرسید تا کارشناسان البان به شما پاسخ دهند. سوالات شما می توانند مشکلات افراد دیگری را نیز حل کنند.

2 دیدگاه

  • داداش یه اپل 5s دارم که بردشو تعویض کردیم ولی قفل شده زمان میده ۱۵ دقیقه ولی تو ۱۲ دقیقه ریستارت میشه بنظرتون مشکل از کجاست

دیدگاهتان را بنویسید