دو آهنگ برای گوش کردن در یک زمان و با یک گوشی!

دو آهنگ دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

گاهی حتما برایتان پیش آمده که دو نفر (معمولا دو کودک) بر سر گوش کردن به دو آهنگ متفاوت روی یک دستگاه با همدیگر دعوا می کنند. اگر گوشی مورد نظر آیفون باشد، با استفاده از اپهایی می توانید بدون قاطی شدن آهنگ ها کاری کنید که یک آهنگ از یک سر هدفون و آهنگ دیگر از سر دیگر هدفون خارج شود! برایتان نام این اپها را می آوریم، در همه آنها کافی است گزینه دو آهنگ را انتخاب کرده و بگویید که کدام آهنگ از کدام سری هدفون پخش شود.

در تمام اپهایی که برایتان معرفی می شود، تنها می توانید آهنگ هایی را که با آیتونز و یا اپل موزیک روی گوشی ریخته اید گوش دهید و نمی توانید از تلگرام و سایر نرم افزارهای این چنینی آهنگ را گوش دهید.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

در زندگی با موبایل دانستن این گونه امکانات کمک می کند تا اوضاع بهتر شود

اولین اپ به نام SplitCloud هست که در واقع به نوعی صفحه گوشی شما را دو بخش می کند. هر بخش برای یک آهنگ. البته که می توانید از این اپ برای گوش کردن معمولی به آهنگ هم استفاده کنید. در ابتدا که اپ را باز می کنید، صفحه برای گوش کردن به دو آهنگ دو نیم شده و در هر نیمه باید آهنگی را اضافه کنید. گوشی سمت راست و گوشی سمت چپ که روی خودشان نیز به ترتیب با R و L مشخص شده اند.

دو آهنگ اِلـبان

اپ بعدی که البته به اندازه قبلی شناخته شده و محبوب نیست اپ DuoPod نام دارد. در این اپ نیز به راحتی می توانید دو آهنگ را از گوشی های مجزا گوش دهید.

دو آهنگ اِلـبان

اپ سومی که می خواهیم معرفی کنیم نسبت به دو اپ قبلی این قابلیت را دارد که مستقیم از اپل موزیک نیز برایتان آهنگ را پخش خواهد کرد. در دو مورد قبلی حتما می بایست آهنگ را روی گوشی ریخته باشید. نام اپ سوم Dual Audio Player هست. در این اپ دوتا پلیر دارید و برای هر گوشی هدفون می توانید آهنگی را انتخاب کنید.

دو آهنگ اِلـبان

علاوه بر مورد تنازع و دعوا برای گوش کردن به آهنگ، شاید گاهی یک نفر هم دوست داشته باشد همزمان دوتا فایل صوتی گوش دهد. هنگامی که به یک کتاب صوتی گوشی می دهد، صداهای آرام بخش طبیعت در پشت زمینه می تواند حس بهتری به شنونده بدهد!؟

دیدگاهتان را بنویسید