دو واتساپ با دو شماره متفاوت روی یک گوشی!

دو واتساپ در یک گوشی | تعمیرات موبایل البان
نوشته شده توسط البان

داشتن دو واتساپ برای دو شماره متفاوت روی یک گوشی یکی از نیازمندی های مردم که که بسیار از کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان سوال پرسیده شده است. این نیاز هم برطرف شدنی است، اگر پست زیر از البان را خوب مطالعه کنید.

دو واتساپ چگونه امکان پذیر است؟

در حالی که تلگرام اجازه می دهد شما تا سه اکانت متفاوت را همزمان روی یک گوشی و یک نرم افزار تلگرام  داشته باشید، در واتساپ سر دومین اکانت هم مشکلاتی وجود دارد. مشکلاتی که البته می توان با یک ترفند ساده آن را برطرف کرد.

دو واتساپ در یک گوشی | تعمیرات موبایل البان

اکثر ما یک واتساپ معمولی روی گوشی خود داریم و از آن با وجود تمام کاستی هایش و تنها به دلیل مسدود نبودن استفاده می کنیم. اما زمانی که می خواهیم دو واتساپ برای دو شماره متفاوت داشته باشیم، مشکلات آغاز خواهند شد. اما راهکار این مشکل واتساپ بیزینس است!

واتساپ بیزینس چیست؟

گروه واتساپ، یک نسخه تجاری را به صورت رایگان برای کسب و کارهای کوچک برای کارهای کوچکتر و نسخه پولی را برای کسب و کارهای بزرگ تر برای کارهای بیشتر ارائه کرده است.

دو واتساپ در یک گوشی | تعمیرات موبایل البان

واتساپ بیزینس فضایی کاملا مشابه با واتساپ معمولی دارد اما امکاناتی نظیر اضافه کردن توصیف، ایمیل، آدرس، سایت در پروفایل و همچنین امکانات پیام نگاری برای مشتریان از جمله خوشامد گویی خودکار، پاسخ های خودکار، پیغام در حالت آفلاین بودن را نیز دارا است که البته برای کاربران عادی شاید خیلی هم جالب توجه نباشند.

داشتن دو واتساپ یعنی نصب واتساپ بیزینس در کنار واتساپ معمولی!

مطلب مرتبط: واتس اپ بیزینس چیست؟ 

نحوه نصب و فعالسازی واتساپ دوم چگونه است؟

بدون آنکه نیاز باشد به واتساپ اول دست بزنید، می توانید واتساپ دوم یا همان واتساپ بیزینس را نصب و فعال کنید. به راحتی آنرا از مبادی رسمی و صحیح (گوگل پلی و اپ استور) دانلود و نصب نمایید. در ابتدای کار هنگام تشکیل پروفایل شماره دیگر را وارد کنید.

پیامک فعالسازی را دریافت و اپلیکیشن را فعال کنید. به این ترتیب شما دو واتساپ برای دو شماره متفاوت روی یک گوشی دارید.

نکات مهم و قابل توجه

اگر واتساپ بیزینس را با شماره اصلی خود راه اندازی کنید، مشکلی پیش نمی آید، اما هر کدام از واتساپ ها را که از روی گوشی پاک کنید، دیگری هم لاگ اوت شده و اطلاعاتتان پاک خواهد شد.

بنابراین اگر می خواهد تست کنید، از یک سیم کارت و شماره دیگر استفاده کنید 🙂

نکته دوم اینکه واتساپ های فرعی زیادی در بازار وجود دارند. هرگز از آنها استفاده نکنید و فقط نسخی که خود شرکت ارائه داده است را استفاده کنید. همین نسخه اصلی هم خیلی از زمان ها خبرساز شده که اطلاعات زیادی را لو داده، دیگر نسخ فرعی احتمالا وضعشان خیلی خراب تر هم باشند. برای آشنایی بیشتر با مشکلات رایج در واتس اپ موبایل به مقاله ای که لینک شده است مراجعه کنید. 

4 دیدگاه

  • واتساپ گوشی سونی، آندروید, پیغام has stopped میدهد، uninstall کردم ولی مجددا” نصب نمی شود. اولین بار است که ارسال می کنم

  • سلام،‌ چند جا نسخه های غیررسمی از واتساپ هم دیدم من توی مارکت های مختلف. اونها رو به نظرتون می‌شه نصب کرد؟ ویژگی خاصی اضافه می‌کنن؟ ممنون.

    • سلام
      اصلا این کار را توصیه نمی کنیم. همین واتساپ رسمی هم کلی مشکلات داره، دیگه چه برسه به واتساپ های غیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید