دیدن پروفایل تلگرام به شیوه‌ای جدید در کنار امکانات دیگر در تلگرام 5.15

دیدن پروفایل تلگرام ، البان
نوشته شده توسط البان

تلگرام به تازگی یک به روز رسانی ارائه کرده است که به واسطه آن دیدن پروفایل تلگرام افراد متفاوت شده و به نوعی کار ساده تر هم شده است. علاوه بر این در تلگرام 5.15 امکانات دیگری نیز ارائه شده است که در ادامه البان برایتان توضیح می دهد.

این نوع مطالب برای زندگی با موبایل بعضا لازم است تا افراد بتوانند بهترین استفاده را از وسیله ای که در اختیار دارند ببرند.

دیدن پروفایل تلگرام در تلگرام 5.15

پیش از این برای دیدن توضیحات و عکس پروفایل افراد و کانال ها و گروه ها مجبور بودین ابتدا روی نام آن بزنید و بعد از باز شدن اکانت روی بخش های مختلف زده تا بتوانید بخش های مختلف آن را ببینید.

دیدن پروفایل تلگرام ، البان

اما الان برای دیدن پروفایل تلگرام کافی است روی عکس بزنید. آنگاه عکس را بزرگ می بینید توضیحات دیگر هم در پایین آن می آید.

دیدن پروفایل تلگرام ، البان

اما روی نام هم بزنید امکان دیدن پروفایل تلگرام را خواهید داشت و بعد با زدن روی عکس دایروی می توانید عکس ها را هم ببینید.

مطلب مرتبط: تشخیص بلاک بودن در تلگرام

قابلیت های دیگر به غیر از دیدن پروفایل تلگرام 

جابجایی بین عکس ها

در تلگرام 5.15 اگر چندتا عکس باشد،‌دیگر نیازی نیست برای رفتن به عکس بعدی انگشتتان را روی صفحه بکشید. کافی است سمت چپ یا راست عکس فعلی را بزنید تا مانند کشیدن انگشت قدیم شما را به عکس های بعدی یا قبلی هدایت کند.

افراد نزدیک نسخه 2

در یکی از به روز رسانی های تلگرام امکان دیدن افراد و گروه های نزدیک بر اساس موقعیت جغرافیایی اضافه شد. با توجه به همزمانی با ولنتاین امکان دیدن عکس پروفایل افراد‌ و آشکار کردن خودتان هم ایجاد شده تا یک فردی را در نزدیکی خود پیدا کنید.

دیدن پروفایل تلگرام ، البان

با فعال کردن گزینه Make Myself Visible حتی در زمانی که اپ را بسته اید،‌ از شما دسترسی به موقعیت مکانی خواهد خواست و در لیست افراد نزدیک سایرین شما را نمایش خواهد داد. بعدا با زدن گزینه توقف یا Stop‌ می توانید این حالت را غیرفعال کنید.

استیکرهای متحرک جدید

همانطور که گفتیم با توجه به تقارن این به روز رسانی با روز ولنتاین، تلگرام استیکرهای متحرک جدیدی را با همین مزامین ارائه کرده است. بعد از به روز رسانی به شما گفته می شود که کدام استیکرهای متحرک جدید ارائه شده اند.

کلام آخر در خصوص استیکرهای تلگرام

این بود یک به روز رسانی دیگر از تلگرام. اما همانطور که همیشه و پیش از این نیز توصیه کرده ایم، فقط و فقط از تلگرام نسخه اصلی استفاده کنید برای به روز رسانی آن در iOS از اپ استور و در گوشی های اندروید از گوگل پلی استفاده کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و یا آشنایی با رفع مشکلات رایج در استفاده از تلگرام موبایل می توانید به مقاله ای که لینک شده است مراجعه کنید.

در این راستا اگر نیاز به کمکی داشتین می توانید از راهنمایی و مشاوره رایگان البان با ثبت درخواست رایگان در سامانه تعمیرات موبایل البان البان به نشانی www.elbaan.com‌ استفاده نمایید.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید