مسابقات پرتاب گوشی

نوشته شده توسط البان

شاید بعد از خواندن عنوان مسابقات پرتاب گوشی، در ابتدا به گوشی خود نگاه کرده و بگویید که من این همه خرج محافظت از گوشی خود کردم و حتی وقتی از دستم می افتد کلی نگرانش می شوم، این دیگر چه کاری است که گوشی را پرتاب کنم؟ اما از سال 2000 برای اولین بار ایده مسابقات پرتاب تلفن همراه در فنلاند اجرا شد.

مطلب مرتبط: تعمیرات گوشی

در این مسابقات شرکت کنندگان در هر سن و سال و جنسیتی به رقابت می پردازند و در قالب قوانین خاص خودش گوشی را پرتاب می کنند. بعد از فنلاند کم کم دیگر کشورها هم بفکر چنین مسابقه ای افتادند و حالا هر ساله این مسابقات به صورت جام جهانی برگزار می شود و در پایان به برنده یک گوشی هوشمند نو اهدا می شود.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

در کنار این مسابقات شرکت های بازیافتی و شرکت های فروش گوشی هم حضور دارند. گوشی های پرتاب و احتمالا داغون شده توسط شرکتهای بازیافتی جمع آوری و استفاده می شوند و کسانی هم که گوشی خود را ازدست داده اند به فکر خرید گوشی دیگری می افتند.

در حال حاضر در بخش مردان رکورد 110متر و 42 سانتیمتری توسط دنیس فرمانس بلژیکی در مسابقات سال 2014 بلژیک و در بخش زنان رکورد 60متر و 28سانتیمتری توسط ترزا کپیکوای اهل جمهوری چک در مسابقات سال 2012 در کشور چک ثبت شده است.

Cell Phones 2

مسابقات سال آینده در کشور فنلاند برگزار خواهد شد. چنانچه خواهان شرکت و یا به دست آوردن اطلاعات بیشتری در این رابطه هستید به سایت مربوطه مراجعه نمایید، البته لازم نیست حتما گوشی خود را پرتاب کنید، گزینه هایی برای پرتاب در محل مسابقه وجود دارند.

 

2 دیدگاه

  • مسابقات پرتاب گوشی در ایران نیست 🙂 . به نظرم اگر دیجی دیکی برگزار کنه خیلی به نفعش بشه. کلی تعمیرات موبایل انجام میده . کلی گوشی های آیفون و سامسونگ و گلکسی رو می تونه تعمیر کنه . 🙂

    • کامنت جالبی است .
      اما جالب است بدانید هدف اتاق فکر دیجی دکی از خلق آن، علاوه بر ارائه خدمات تعمیرات موبایل در محل که به عنوان اولین و تنها روش خلاقانه (در زمان نگارش این پاسخ) اهداف دیگری نیز بوده است.
      یکی از هدف های ایجاد بلاگ دیجی دکی نیز آگاهی دوستان از روشهای مختلف محافظت از گوشی و موبایل است.
      تعمیرات موبایل به روش دیجی دکی شکل گرفت تا مشکلی که برای تجربه ی تلخی که در تعمیرات موبایل برای ما پیش آمد برای شما پیش نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید