پیام صوتی تلگرام را بدون شنیدن دیگران گوش دهید و پاسخ دهید

پیام صوتی تلگرام دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

یکی از ویژگی های تلگرام ارسال و دریافت پیام صوتی است که خوشبختانه هنوز فیلتر نشده و راهی آسان برای چت هست که حتی افراد کم سواد و بی سواد هم می توانند از آن بهره ببرند. پیام صوتی تلگرام بسیار کم حجم بوده و چت با آن مانند استفاده از بیسیم است که یک طرف می باشد و طرفین نمی توانند همزمان صحبت کنند. یا باید شنونده باشند و یا گوینده.


گوش کردن به پیام صوتی تلگرام در اماکن عمومی و بدون هندزفری سخت و ناپسند است


ارسال و دریافت پیام صوتی تلگرام حجم زیادی از اینترنت را هم کم نمی کند و کار چت را راحت تر می کند و حتی از چت نوشتاری هم بهتر هست چرا که همراه خود احساسات و عواطف و لحن هم به همراه دارد. اما مشکلی که دارد این است که گوش کردن به آن ها در اماکن عمومی و بدون هندزفری سخت و ناپسند است. اما نگران نباشید، آن هم راه حل خوبی دارد.

پیام صوتی تلگرام اِلـبان

کافی است پس از دانلود کردن پیام صوتی تلگرام ، آن را پلی کنید و بلافاصله گوشی خود را همچون زمانی که با کسی مکالمه می کنید کنار گوشتان نگه دارید. بدین ترتیب پیام صوتی فقط از طریق بلندگوی گوشی پخش می شود و فقط خود شما شنونده آن خواهید بود. البته اگر صدای گوشی شما خیلی زیاد باشد ممکن است بغل دستی شما نیز مطالبی را متوجه شود.


***

مرتبط: امکان ارسال پیام تصویری در تلگرام

***


وقتی که پیام صوتی را گوش دادید و تمام شد می توانید پس از آن شروع به صحبت کنید، صدای شما نیز ضبط می شود و بعد از جدا کردن گوشی از گوش خود هم می توانید به آن گوش دهید و هم پاک کنید و هم ارسالش کنید.

درمورد پیام تصویری هم می توانید به همین ترتیب گوش دهید، اما بایستی یک مرتبه فیلم را ببینید و مرتبه دوم صدایش را گوش دهید.

نکته مهم مورد توجه این است که این قابلیت تنها در نسخه اصلی تلگرام وجود دارد و در تنظیماتش به صورت پیش فرض فعال هست، مگر آنکه خودتان آن را غیرفعال کرده باشید. اگر باز هم علاقه مند به یادگیری بیشتر در خصوص ترفند ها و یا مشکلات رایج در تلگرام به ویژه تلگرام موبایل هستید به مقاله ای که لینک شده است مراجعه کنید و یا در پایین هر یک از پست های بلاگ مرکز تعمیرات موبایل البان سوال خود را بپرسید.

 

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید