گوشی کوچک پالم، وسیله ای برای ترک عادت بد استفاده زیاد از گوشی!

گوشی کوچک دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

به تازگی شرکت پالم علاوه بر یک گوشی بزرگ، یک گوشی کوچک به اندازه چند عدد کارت اعتباری تولید کرده است. هدف از این شرکت برای ساخت چنین گوشی ای، ترک اعتیاد استفاده از گوشی اعلام شده است اما به نظر می رسد این حرف بیشتر شبیه به یک شعار باشد.

مطلب مرتبط: تعمیرات گوشی

گوشی کوچک پالم به ضد آب بوده و دارای استاندارد ضد آبی IP68 می باشد. این گوشی تمام قابلیت های یک گوشی معمولی بزرگ را به همراه دارد. می توانید با آن عکس بگیرید، رویش اپ نصب کنید، گام شمار دارد، می توانید تماس برقرار کنید، پیامک ارسال کنید و … خلاصه هر چه بقیه گوشی ها دارند این گوشی کوچک هم دارد با یک گزینه اضافه “مزاحم نشوید”.

سازندگان این گوشی اعلام کردند که کوچک بودن این گوشی در کنار تمام قابلیت های آن باعث می شود تا استفاده از قابلیت ها سخت باشد و صاحب گوشی کمتر از آن استفاده کند! اما این افراد هرگز فکر نکرده اند که حتی همین استفاده اندک و آزار دهنده از این گوشی کوچک چه آسیب هایی می توانند برای صاحبش داشته باشد و اگر قرار است کمتر استفاده شود چرا تمام قابلیت ها را دارد؟

گوشی کوچک اِلـبان

در تبلیغ این گوشی به گام شماری آن و یک دستبندی که گوشی داخل آن قرار می گیرد اشاره شده است. فردی باید نزدیک به 350 دلار برای خود گویش بپردازد و بعد تنها برای اینکه در استفاده از آن اذیت شود و بتواند گامهایش را نیز بشمارد!؟

در بهترین حالت می توان گفت که سازندگان این گوشی کوچک هدف خوبی را دنبال کرده اند اما راه رسیدن به این هدف را درست انتخاب نکرده اند. این کار مانند این است که فست فودی در جهت تغییر ذائقه مردم و دوری کردن آن ها از انواع فست فود و عوارض آنها، غذای خراب و بدمزه بفروشد تا مشتریان دیگر سمت فست فود نروند!

دیدگاهتان را بنویسید