از کار افتادن اپل واچ چه دلیلی دارد و چگونه رفع می شود؟

نوشته شده توسط البان

از کار افتادن اپل واچ به این معنا که تماس ها، پیام ها و کلا هر گونه اعلانی روی آن ظاهر نمی شود در حالی که بعضا حتی ویبره هم می کند اما نمی توان دید که این اعلانیه برای چه بوده است.

علت از کار افتادن اپل واچ چیست؟

هر ساله شرکت اپل یک به روز رسانی بزرگ را برای گوشی های آیفون و اپل واچ های خود ارائه می کند. به غیر از این به روز رسانی بزرگ، اخیرا به روز رسانی های بیشتری هم ارائه می کند. کاربران آیفون اگر فقط گوشی خود را به روز کرده باشند متوجه مشکلاتی در اپل واچ خود شده اند.

مطلب مرتبط: نحوه اتصال اپل واچ به گوشی آیفون

درواقع دلیل از کار افتادن اپل واچ این است که صاحب اپل واچ گوشی اش را به روز کرده اما ساعتش را به روز نکرده است. در نتیجه برای آنکه قابلیت های ساعتتان مجدد برگردد بایستی آن را به روز کنید.

از کار افتادن اپل واچ البان

چگونه می توان اپل واچ را به روز کرد؟

روند به روز کردن اپل واچ نیز بسیار ساده هست. اولا باید در رابطه با تطبیق پذیری به روز رسانی با ساعتتان مطمئن باشید. یعنی ممکن است یک به روز رسانی برای ساعت وجود داشته باشد که گوشی شما آن را پشتیبانی نکند. مرحله بعد این است که اپل واچ باید روی پایه شارژش باشد و به گوشی وصل بوده و هر دو به وای فای (اینترنت) متصل باشند.

مطلب مرتبط: آموزش نحوه بازیابی رمز اپل آیدی

گوشی خود را ابتدا به روز کنید. که اگر دچار مشکل ذکر شده، شده باشید حتما به روز کرده اید. در گوشی به دنبال اپ ساعت یا همان watch بگردید. اگر داخلش بروید از شما خواسته می شود تا ساعت را به روز کنید. گزینه دانلود و اینستال (download & install) را انتخاب کنید و مراحل را طی کنید تا ساعتتان به روز شود.

نکته بسیار مهم و قابل توجه: بعد از به روز رسانی اپل واچ از شما رمز اپل آیدی خواسته می شود. اگر متاسفانه رمز اپل آیدی خودتان را فراموش کرده اید و از روش های گفته شده امکان بازیابی آن را ندارید، هرگز اپل واچ خود را به روز نکنید. بنابراین برای آنکه بتوانید از اپل واچ خود استفاده کنید، مجبور هستید تا گوشی خود را نیز به روز نکنید!

در صورتیکه برای گوشی موبایل آیفن شما مشکلی پیش آمد به راحتی می توانید از طریق ثبت صفحه درخواست تعمیرات موبایل آیفون از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه تعمیرات موبایل البان بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید