تغییر رمز اینستاگرام به راحتی و در چند قدم ساده

تغییر رمز اینستاگرام ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

بنا بر درخواست کاربران البان پستی برای روش تغییر رمز اینستاگرام ایجاد کردیم تا در این زمینه نیز مشکلات عزیزان برطرف شود.

دلیل نیاز به تغییر رمز اینستاگرام چیست؟

امنیت و فضای خصوصی مسئله ای است که این روزها به دلیل استفاده زیاد گوشی های موبایل و نوع استفاده از آنها ممکن است به خطر بیفتند. بعضا افراد نگران از هک شدن می شوند و شک می کنند. گاهی هم پیش می آید که شخص از یک گوشی به گوشی دیگر می رود اما چون مدت ها از آخرین وارد شدنش به اینستاگرام می گذرد رمز آن را فراموش کرده است و نمی تواند در گوشی جدید وارد اینستاگرام شود. در این پست به تغییر رمز اینستاگرام می پردازیم و در پستی دیگر در رابطه با فراموشی رمز اینستاگرام خواهیم گفت.

روال تغییر رمز اینستاگرام درموبایل

برای تغییر رمز بایستی که در کاربری خود وارد شده باشید (همین که اینستا را باز می کنید و همه چی اوکی هست یعنی در کاربری وارد شده اید)

  • وارد پروفایل خود شده و روی علامت تنظیمات بزنید (عکس چرخ دنده یا عبارت Settings)

تغییر رمز اینستاگرام ، البان

  • در تنظیمات گزینه امنیت یا Security را انتخاب کنید.
  • در این بخش چند اقدام می توانید انجام دهید که بنابر موضوع پست در رابطه با رمز خواهیم گفت.
  • گزینه رمز یا Password را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید باید رمز فعلی خود را وارد نمایید و در دو مورد بعدی رمز جدید را وارد نمایید.

تغییر رمز اینستاگرام ، البان

  • به این ترتیب رمز اینستاگرام شما تغییر خواهد کرد.

اما چنانچه به گوشی خود دسترسی نداشتید و به هر دلیلی مثلا سرقت گوشی نیاز به تغییر رمز اینستاگرام داشتید، این کار را می توانید از طریق اینستاگرم وب انجام دهید. روال کار دقیقا همان هست که در موبایل اجرا کردید.

یادآوری 

همانطور که پیش از این نیز برایتان شرح دادیم، مراقب باشیم که چه مواردی را در اینستاگرام منتشر می کنیم، مراقب باشیم ممنوع التصویرهای مهم را منتشر نکنیم و امنیت خود و خانواده را به خطر نیندازیم، برای اینستاگرام زندگی نکنیم تا زندگی با موبایل زندگی واقعی ما را به خطر نیاندازد، مراقب خوبی هاتون باشید.

مشکل اینستاگرام و راهکارهای موجود برای آن

دیدگاهتان را بنویسید