تلگرام 4.7 ، در اندروید همزمان چند اکانت داشته باشید

تلگرام 4.7 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

در به روز رسانی تلگرام 4.7 یک امکان جدید برای اندروید، یک امکان جدید برای iOS یا همان آیفون و یک امکان مشترک ایجاد شده است. از آنجا که امکان جدید اندرویدی آن جذاب تر هست با آن شروع می کنیم و بعد سایر امکانات جدید آن را ذکر خواهیم کرد.


در گوشی اندرویدی خود می توانید همزمان تا سه اکانت با سه شماره متفاوت داشته باشید.


با به روز کردن تلگرام خود به تلگرام 4.7 در گوشی اندرویدی خود می توانید همزمان تا سه اکانت با سه شماره متفاوت داشته باشید. البته پیش از این نیز تیم اِلـبان روشی را به شما معرفی کرده بود تا بتوانید همزمان روی یک گوشی چند اکانت مجزای تلگرامی داشته باشید اما این بار خود تلگرام دست به کار شده است. با این سه اکانت همزمان شما از هر سه اعلان رسیدن پیغام دریافت خواهید کرد، مگر آنکه در تنظیمات آن به گونه ای دیگر عمل کنید. ضمنا به راحتی می توانید از طریق منوی تلگرامتان ما بین اکانت های خود جابجا شوید (گیف آموزشی در کانال تلگرامی اِلـبان قرار دارد)


مرتبط: چند اکانت تلگرام روی گوشی اندروید


نکته قابل توجه در مورد این امکان جدید تلگرام 4.7 در اندروید درباره مخاطبان هر شماره می باشد. تلگرام چیزی در این باره ذکر نکرده که با داشتن سه اکانت مجزا روی یک تلگرام آیا مخاطبان هر سه از سه شماره شما آگاه می شوند یا خیر. اما از آنجایی که در ابتدای ایجاد اکانت تلگرامی از شما در مورد سینک کردن مخاطبان گوشی می پرسد، با عدم انتخاب این گزینه مخاطبان شما مخلوط نخواهند شد. یعنی می توانید تنها یک اکانت را با مخاطبانتان سینک (همگام) کنید.

Image result for telegram 4.7 ios themes

قابلیت جدید تلگرام 4.7 برای آیفون داران، تغییرات در تم های گوناگون و همچنین اندازه فونت نوشته ها است. می توانید حالت روز، شب، میانی و یا تغییر رنگ در ابر های چتی داشته باشید. (گیف آموزشی در کانال تلگرامی البان قرار دارد) شاید نسبت به چند اکانت داشتن همزمان در اندروید کمی ضعیف به نظر بیاید، اما از آنجایی که هنوز شرکت اپل گوشی دو سیم کارته ارائه نداده، بنابراین بعید است که کاربران آیفونی بخواهند چند اکانت روی یک گوشی داشته باشند. اگر چند سیم کارت دارند مجبور هستند گوشی دیگری نیز داشته باشند که تلگرام برای آن خط را روی گوشی دیگرشان نصب خواهند کرد!

اما ویژگی مشترک اضافه شده در تلگرام 4.7 از قول خود تلگرام، امکان ریپلای کردن به یک پیغام از طریق کشیدن آن به سمت چپ صفحه می باشد. البته گویا تلگرام در این مورد کمی خطا دارد چراکه این ویژگی در تلگرام 4.6 برای iOS مهیا شده بوده و برای اندروید ویژگی جدیدی محسوب می شود. اگر باز هم به مشکلی در استفاده از تلگرام موبایل خود برخوردید به راحتی می توانید از طریق مقاله ای که لینک شده است به انواع راه حل های آن دسترسی پیدا کنید.

منبع: Telegram Blog

دیدگاهتان را بنویسید