تلگرام 5 در اندروید، 5.1 در iOS و 1.5 در ویندوز به روز رسانی های جدید تلگرام

تلگرام 5 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

تلگرام با وجود تمام فشارهایی که از سوی دولت ها می بیند، باز هم به کار خودش ادامه می دهد و حالا با به روز رسانی های جدید وارد کانال تلگرام 5 شده تا قابلیت های جدیدی در اختیار کاربرانش قرار دهد!

در ابتدا به ویژگی های مشترک بین نسخه های مختلف می پردازیم و بعد در رابطه با ویژگی های اختصاصی هر یک خواهیم گفت. یکی از ویژگی های مشترک، پشتیبانی از زبان های نادر است! بعد از به روز کردن تلگرام خود، می توانید تلگرام خودتان را تقریبا به هر زبانی تغییر دهید و با این کار تمام گزینه های موجود در آن به زبان جدید تغییر خواهد کرد.

تلگرام 5 اِلـبان

Instant view 2.0 ویژگی منحصر بفرد بعدی این به روز رسانی های جدید است که باعث می شود تا کاربران بدون هیچ گونه زمانی برای لود شدن، بتوانند انواع صفحات وب را با هر چینشی ببینند. پیچیده ترین و شلوغ ترین صفحات هم بلافاصله باز می شوند. اما برای دیدن عکس ها با توجه به تنظیمات تلگرامتان احتمالا باید رویشان یکبار بزنید.

قابلیت های جدید در تلگرام iOS

در iOS گروه تلگرام نسخه تلگرام 5 را مدتها پیش ارائه کرده بودند. اما الان با نسخه 5.1 سعی کرده اند نزدیک به 400 مشکل کوچک را حل کنند.

بیشتر بخوانید: تلگرام نسخه 5 iOS

قابلیت های جدید در تلگرام 5 اندروید

در اندروید به روز رسانی جدید تلگرام با تغییرات زیادی همراه بوده که به تفکیک آنها را برایتان شرح می دهیم. اولین مورد بحث دسترسی ساده تر به فایل های اشتراک گذاری شده در چت ها و گروه ها و کانال ها است. این محیط دسته بندی شده و به راحتی می توانید فایل مورد نظر خودتان را پیدا کنید. این بخش پریویوهای خوبی ارائه می دهد، که باعث افزایش سرعت لود شدن، توضیحات بیشتر در رابطه با خود فایل می شود.

تلگرام 5 اِلـبان

همانند کاربران iOS یک ویژگی جدید برای اندرویدی ها ایجاد شده که مربوط به تنظیمات بخش اعلان و صداها است. حالا کاربران اندروید هم می توانند عدد نمایشی روی آیکون تلگرام روی موبایلشان را تنظیم کنند که نشان دهنده چه چیزی باشد و چه اعلان هایی را نشان ندهد!

تلگرام 5 اِلـبان

اگر برای پروفایل خودتان بخواهید عکسی بگذارید که فرد دیگری هم در عکس باشد، حالا به راحتی می توانید سر مربوط به خود را انتخاب کنید!

تلگرام 5 اِلـبان

از قابلیتهای دیگر می توان به امکان زوم کردن فایل های ویدیویی هنگام پخش آنها و اینکه می توان عکس های با رزولوشن بالا که به صورت سند (document) فرستاده می شوند را به صورت عکس های معمولی دید!

نکته بسیار مهم: فقط و فقط از طریق گوگل پلی و مبادی رسمی تلگرام خود را به روز کنید و هیچکدام از تلگرام های جانبی را به عنوان به روز رسانی نصب نکنید

مطلب مرتبط: مشکل تلگرام موبایل و راه حل های رایج در خصوص آن 

دیدگاهتان را بنویسید