هک شدن تلگرام

نوشته شده توسط البان

یک سوالی که در مورد تلگرام مطرح است امکان هک شدن تلگرام است. بارها در اخبارهای گوناگون شنیده ایم که تلگرام فلان شخصیت هک شده و متاسفانه عکس های خصوصی او لو رفته، این موضوع یکی از جدی ترین مشکلاتی است که بسیاری از کاربران تلگرام با آن مواجه شده اند.

در ابتدا شرکت تلگرام ادعا داشت که نرم افزارش به هیچ عنوان قابل هک شدن نیست و حتی جایزه 300هزار دلاری برای اولین کسی که آن را هک کند گذاشته بود. بدین ترتیب هکرها دست به کار شدند و بلاخره باگ امنیتی تلگرام را دریافته و موفق به هک آن شدند. در اینجا بنا به سیاست های البان از نحوه این کار سخنی به زبان نمی آوریم ولی راهی را به شما پیشنهاد می دهیم که از هک شدن یا نشدن خود اطلاع حاصل نمایید.

مطلب مرتبط: بلاک شدن در تلگرام

روند در همه سیستم ها مشابه است. وارد تلگرام خود شوید. به بخش تنظیمات بروید. در بخش تنظیمات به بخش Privacy and Security وارد شوید. سپس گزینه Active Sessions را انتخاب نمایید.

هک شدن تلگرام اِلـبان

بدین ترتیب تمام سیستم هایی که تلگرام با شماره شما در آنها نصب است را نمایش می دهد، اعم از لپتاپ و تبلت و گوشی.

هک شدن تلگرام اِلـبان

چند نکته قابل توجه: سیستمی که در حال حاضر در دست دارید در بخش بالای صفحه و سایر سیستم ها در پایین صفحه نمایش داده میشوند. سیستم های پایین صفحه می تواند مربوط به سیستم هایی باشد که شما را هک کرده اند.

البته در اینجا لیستی از تمامی سیستم هایی که شما در آنها تلگرام داشته اید و غیرفعال نکرده اید هم نشان داده می شود اعم از گوشی های قبلیتان و رایانه شخصی. پس بلافاصله نگران نشوید. اگر به موردی از موارد درج شده در لیست شک داشتید به راحتی می توانید آن گزینه را حذف کنید و یا با انتخاب گزینه Terminate all other sessions همه آنها را حذف نمایید.

رفع هر مشکل تلگرام به راه حل های خاص خود نیاز دارد که در وبلاگ مرکز تعمیرات موبایل البان سعی کرده ایم تا حدود زیادی به رفع این ایرادات بپردازیم، در صورتیکه باز هم سوالی داشتید می توانید به راحتی در زیر همان پست سوال خود را بپرسید تا کارشناسان تعمیرات موبایل پاسخ شما را ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید