برای معاینه فنی خودرویتان اینترنتی وقت بگیرید و بدون معطلی آن را دریافت کنید

معاینه فنی دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

با توجه به آخرین تصمیم پلیس راهنمایی رانندگی شهر تهران و شهرداری، با توجه به آلوده شدن هوای تهران در فصل های سرد سال، از ابتدای آبان ماه در تمام ساعات شبانه روز و در تمام نقاط تهران، تمامی دوربین های نظارت و راهنمایی رانندگی، ماشین های فاقد معاینه فنی را رصد کرده و هر بار رصد معادل است با 50هزار تومان جریمه! مخدوش کردن پلاک در جدیدترین قانون هم تا یک سال زندان برای فرد خطاکار همراه خواهد داشت.

مطلب مرتبط: تعمیرات گوشی

انتشار این خبر سبب شده تا عده زیادی برای گرفتن معاینه به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و این امر موجب ایجاد صف های طولانی و معطلی رانندگان و شهروندان می شود. گرفتن معاینه در صورتی که صفی نباشد تقریبا نیم ساعت کار دارد اما صف آن گاها 4-5 ساعت به فرآیند کار اضافه می کند.

اما شما می توانید با گرفتن وقت اینترنتی و پرداخت مبلغ مربوط به انجام معاینه بدون اتلاف وقت و به سرعت کارتان را انجام داده و معاینه فنی خودرویتان را دریافت می کنید. در ادامه درباره روند کار و نحوه گرفتن وقت برایتان خواهیم گفت.

برای گرفتن وقت بایستی وارد سایت ستاد معاینه فنی به آدرس http://inspection.tehran.ir/ بشوید. در این صفحه بخش های مختلفی را می توانید ببینید. اینکه مراکز معاینه فنی کجا هستند و در این مراکز چه مواردی از ماشین شما کنترل می شوند.

معاینه فنی اِلـبانمعاینه فنی اِلـبان

در سایت ستاد معاینه فنی وارد قسمت نوبت دهی اینترنتی شوید. در این بخش باید شماره پلاک خودرو، نام و یک شماره موبایل وارد کنید. یک پیامک فعالسازی دریافت می کنید و می توانید کار را ادامه دهید. در مراحل بعدی محل و روز را شما انتخاب می کنید و سپس سیستم با توجه به ظرفیت خالی مرکز انتخابی برایتان ساعتی را انتخاب می کند. مبلغ را واریز می کنید و در روز و ساعت مقرر در مرکز انتخاب شده می روید و بدون معطلی در صف معاینه فنی خودروی خود را دریافت می کنید.

توجه داشته باشید که مبلغ پرداخت شده قابل بازگشت نیست و باید حتما در زمان و مکان مقرر حاضر شوید.

لازم است بدانید که اولا خودروهای بالای 5 سال نیاز به دریافت معاینه فنی دارند و قبل از اینکه به مرکز بروید، سعی کنید موارد ظاهری مانند لامپ ها و شیشه و برف پاک کن را کنترل کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.


مرتبط: گرفتن کارت سوخت المثنی هرچه زودتر اقدام کنید


 

دیدگاهتان را بنویسید