از تلگرام بپرسید و بدون واسطه پاسخ بگیرید

از تلگرام بپرسید ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

احتمالا بارها و بارها شده که خبری در فضای مجازی منتشر شود و شما به حقیقت ماجرا شک داشته باشید! مانند همین خبری که اخیرا منتشر شد، مبنی بر آمدن سرورهای تلگرام به ایران! که البته بعدا تکذیب شد. شاید بهترین راه برای رسیدن به حقیقت این باشد که از تلگرام بپرسید و جواب او را بدانیم!

مرتبط: آخرین به روز رسانی تلگرام

برای پرسیدن سوالتان از تلگرام کافی است وارد تنظیمات تلگرام خود شوید. چه در رایانه و چه روی موبایل. گزینه ای هست تحت عنوان Ask a Question که با انتخاب آن می توانید سوالتان را از تلگرام بپرسید. جالب اینکه می توانید سوالتان را فارسی هم بپرسید.

از تلگرام بپرسید ، اِلـبان

از تلگرام بپرسید ، البان

یک هشدار جدی: درباره روبات هایی که توانایی اعلام بینندگان عکس های پروفایلتان را دارند، تیم اِلـبان از تلگرام سوال کرد. تلگرام در پاسخ گفت که اصلا چنین چیزی (امکانی) ممکن نیست و این روبات ها حداقل کاری که می کنند این است که اطلاعاتی را از حساب کاربری شما می گیرند. پس لطفا به این تبلیغات های تلگرامی که ادعای چنین کاری را دارند اعتماد نکنید و وارد روباتشان نشوید. نتیجه ای که این روبات به شما می دهد، همانند نتیجه ای است که در پاسخ به سوال تعداد موهای هرشخص می توان داد، هیچ کدام قابل اثبات نیستند!

از تلگرام بپرسید ، اِلـبان

از تلگرام بپرسید ، اِلـبان

خود تلگرام و البته ما توصیه داریم که ابتدا سوالات قبلا پرسیده شده را ببینید و جواب های آنها را بخوانید، شاید جواب سوال شما نیز در همان باشد. اگر باز هم سوالی داشتید می توانید در مقاله مشکلات رایج در تلگرام موبایل و راه حل های آن مرتبط را پیدا کنید.

6 دیدگاه

  • چرا دیجی دکی اپی نداره که در اون به سوالات ما پاسخ داده بشه؟. تیم دیجی دکی به این فکر نیست که اپی برای مشاوره رایگان به مشکلات نرم افزاری ارائه کنه؟

  • سلام وقت بخیر
    ببخشید میخواستم ببینم امکان بازیابی پیام هایی که در به واسطه بلاک پاک شدن هست؟

    • سلام ببخشیداگه کسی قبل ازبلاک کردن چندپی ام داده باشه وبلافاصله طرف مقابل روبلاک کرده باشه ایاراهی هست که بشه از بلاک شدن دراومدوپی امهاروخوند؟؟؟

      • سلام
        اگر قبل از بلاک کردن پیام فرستاده باشد، که به شما می رسد، اما هر پیامی که در هنگام بلاک بودن یا بلاک کردن رد و بدل شده باشد، به دست گیرنده نخواهد رسید

  • سلام من شخصی و توی تلگرام بلاک کردم ،اون شخص دیلیت اکانت کرده و باز اکانت با همون شماره ساختا و از انبلاکی دراومده !!اچطور ممکنه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید