بلاک شدن در اینستاگرام را از طریق این 6 روش متوجه شوید

بلاک شدن در اینستاگرام ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

پیش از این در رابطه با بلاک شدن در تلگرام و بلاک شدن در واتساپ از مشکلات نرم افزاری موبایل برایتان گفتیم و حالا می خواهیم در رابطه با فضای اجتماعی محبوب دیگری صحبت کنیم . از سری مشکلات موجود در اینستاگرام موبایل که خیلی سوال می شود این است که چطور بفهمیم که شخصی ما را بلاک کرده است. خوشبختانه خود اینستاگرام هنگامی که توسط کسی بلاک می شوید، پیغامی به شما نمی دهد، اما 6 روش وجود دارد که به تفکیک برایتان شرح خواهیم داد.

1- یافتن پروفایل هدف از طریق جستجو

به بخش جستجوی اینستاگرام رفته و تلاش کنید تا پروفایل شخصی را که به او شک دارید که شما را بلاک کرده جستجو کنید. نتیجه جستجو حالت می تواند داشته باشد:

الف) پروفایل مورد نظر یافت می شود و تمام پست ها و عکس هایش را می توانید ببینید که در این صورت شما را بلاک نکرده است. ممکن است شما را از فالو کردن خارج کرده باشد، که در این صورت اگر پروفایلش خصوصی باشد با پیغام This Account is Private بجای عکسهایش مواجه می شوید. در این صورت می توانید مجدد درخواست فالو کردن بدهید

بلاک شدن در اینستاگرام ، اِلـبان

ب) اگر پروفایل را یافتین و در حالیکه تعداد پست هایش بیشتر از صفر است، هیچ عکسی از او نمی توانید ببینید و پیغام No Posts Yet مواجه شوید، بله این نشان از بلاک شدن در اینستاگرام است و شما را بلاک کرده است.

بلاک شدن در اینستاگرام ، اِلـبان

ج) اگر با جستجو به پروفایل مورد نظر نرسیدید، یا شما را بلاک کرده است و یا اکانت خودش را غیرفعال کرده. برای مطمئن شدن مراحل بعدی را نیز انجام دهید.

2- چک کردن پروفایل مورد نظر

وقتی شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کند، کامنت های قبلی او پاک نخواهند شد. یکی از کامنت های او را پیدا کنید و وارد پروفایلش شوید. اگر اوضاع مانند شرایط بخش قبل، بند (ب) بود آنگاه شما بلاک شده اید.

3- چک کردن آدرس صفحه مورد نظر به صورت مستقیم

اگر نام کامل اینستاگرامی فرد مورد نظر را می دانید، می توانید از طریق لینک صفحه اش روی یک رایانه شخصی امتحان کنید تا ببینید که پروفایلش به صورت کامل پاک شده یا خیر. در یک رایانه، وارد اکانت اینستاگرام خود شوید، و سپس آدرس Instagram.com/username را وارد کنید با این تفاوت که به جای عبارت username داخل آدرس نام اینستاگرامی فرد مورد نظرتان را وارد کنید.

اگر بلاک شده باشید و یا او اکانت خود را غیر فعال کرده باشد صفحه زیر را خواهید دید:

بلاک شدن در اینستاگرام ، اِلـبان

می توانید برای اطمینان از اینکه اکانتش غیرفعال شده و یا شما را بلاک کرده روی همین رایانه از اکانت خود خارج شوید و همان لینک را مجدد بزنید تا متوجه شوید. اما خیلی مهم هست که دقیقا نام خودش را وارد کنید.


مطلب مرتبط: بلاک شدن ویدیو در اینستاگرام


4- پاک شدن پیام های مستقیم بعد از بلاک شدن در اینستاگرام

در اینستاگرام، گزینه ای وجود دارد که به نوعی می توانید با طرف مقابل چت کنید، بدون اینکه دیگران پیام های شما را ببینند که به اصطلاح به آن دایرکت می گویند. در این حالت علاوه بر چت نوشتاری، چت تصویری اینستاگرامی هم می توانید داشته باشید. اگر با فرد مورد نظر قبلا چت کرده باشید، بعد از بلاک شدن، تمام این پیام ها خود به خود پاک خواهند شد. البته این حالت زمانی که فرد مورد نظر اکانتش را غیرفعال کرده باشد، باز هم پیش خواهد آمد که برای کشف این موضوع سراغ گروه های مشترکتان بروید. اگر در آنجا پروفایل و پیغام هایش بودند، بله شما بلاک شده اید.

5- فالو کردن مجدد

اگر پروفایل فرد را پیدا کردید، و او شما را ترک کرده بود (دیگر فالواش نمی کنید) مجدد روی گزینه Follow بزنید. اگر هیچ اتفاقی نیفتد، حتی با چند بار زدن، این یعنی که شما بلاک شده اید. نگران تلاش های زیاد نباشید، فرد بلاک کننده متوجه درخواستهای شما نخواهد شد! ولی اگر بلاک نکرده باشد، با اولین بار که اقدام می کنید، اینستاگرام او را متوجه می سازد.

بلاک شدن در اینستاگرام ، اِلـبان

6- از طریق گوشی یا اکانت شخصی دیگر امتحان کنید

آخرین روش که متکی به فرد سومی است، استفاده از اکانت و یا گوشی شخص دیگری است. اگر این شخص سوم و آن فرد مورد نظر کاملا بی ربط باشند که دیگر چه بهتر، امکان اینکه این شخص سوم هم بلاک شده باشد دیگر منتفی است. یکی از روش های فوق را امتحان کنید تا ببینید که اوضاع از چه قرار است.

بلاک کردن استوری اینستاگرام

گاهی ممکن است فردی شما را فقط در رابطه با استوری اش بلاک کرده باشد و یا استوری هایش را فقط برای دوستان صمیمی اینستاگرامی اش منتشر کند و شما نتوانید آن را ببینید. هیچ راهی برای کشف این موضوع وجود ندارد. اما در رابطه با مورد اول، تنها راه استفاده از یک گوشی و اکانت دیگر است، اگر و فقط اگر اکانت او خصوصی نباشد!

کلام آخر

افراد زیادی به دلیل اینکه اینستاگرام از آنها وقت زیادی می گیرد آن را ترک می کنند. بنابراین زود قضاوت نکنید. اگر یکی نشانه های بالا را دیدید، حتما به این معنای بلاک شدن در اینستاگرام نیست! حتما تمام روش ها را کنترل کنید تا بفهمید که بلاک شدید و یا که طرف مقابل از اینستاگرام رفته است! مراقب خوبی ها باشید 🙂

بلاک شدن در اینستاگرام ، اِلـبان

 

4 دیدگاه

  • سلام لطفا راهنماییم کنید . من یک پیجی رو باز میکنم و همونطور که گفتید no post yet هست اما مربع فالو سفید هست به صورتی که انگار منو هنوز فالو داره و من هم اونو فالو دارم اما هایلایت ها و پست های دیده نمیشه و no post yet هست با اینکه تعدادشون مشخصه

    • سلام
      ممکن است کاربر مورد نظرتان، پست هایش را آرشیو کرده باشد. یعنی قبلا تعداد زیادی پست داشته، ولی الان همه شان را آرشیو کرده.
      اینکه هنوز مربع فالو فعال است و همچنان شما را فالو می کند یعنی احتمالا شما را بلاک نکرده.
      گاهی هم اتصال اینترنت دچار مشکل است و صفحات به این شکل دیده می شوند، مخصوصا وقتی که از ف ی ل تر شکن استفاده کرده باشید

دیدگاهتان را بنویسید