خطای too many tries یا too many attempts در تلگرام چیست و چگونه برطرف می شود؟

too many tries دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

یکی از مشکلات متداول تلگرام که کاربران البان در اکانت تلگرامی خودشان با آن مواجه می‌شوند و در موردش به ما گفته‌اند، خطای جدیدی تحت عنوان خطای too many tries یا خطای too many attempts است. این خطا چیست، چرا به وجود می آید و چگونه می توان از شر آن خلاص شد؟

این خطا درواقع یک راهکار امنیتی است که خود تلگرام آن را ایجاد کرده است. اگر شما با شماره تان تعداد دفعات زیادی بخواهید اکانت خود را روی یک نسخه تلگرامی ست کنید، بعد از چند بار امتحان به نوعی شماره شما مسدود می شود و پیغام خطای too many attempts برایتان ظاهر می شود. شما تلاش می کنید و در مرحله دریافت پیامک به مشکل می خورید. تلگرام فکر می کند که شخص دیگری می خواهد به اکانت شما دسترسی پیدا کند و این موضوع باعث می شود تا برای مدتی این شماره اجازه دسترسی نداشته باشد.

همچنین اگر در تلگرام مدام از آن بیرون بیایید و log out کنید و مجدد وارد شوید، این خطا نیز ایجاد خواهد شد.

too many attempts DigiDoki

هنگام ظاهر شدن این خطا، مجبور هستید بین 24 ساعت تا یک ماه منتظر بمانید تا مجدد شماره شما آزاد شود. این مدت زمان گاها خیلی طولانی و آزاردهنده است، اما کار خاصی نمی توان برای زودتر شدن آن انجام داد.

اما یک راه میانبر هم وجود دارد. اگر روی گوشی اندرویدی می خواهید از شر این خطای too many attempts خلاص شوید، کافی است با یک شماره دیگر تلگرام خود را به کار بیندازید. بعد از طریق تنظیمات شماره خود را تغییر دهید. شماره مقصد می تواند همان شماره مسدود شده باشد. این گونه به نوعی قادر خواهید بود تا آن شماره را مجدد راه اندازی کنید.

اگر رمز ورود به حساب خود را هم چندین بار اشتباه بزنید (3 یا 5 بار) حساب کاربری شما برای مدت 24 ساعت مسدود خواهد شد که برای این مورد هم باید صبر کنید.

مطلب مرتبط: بلاک کردن یا بلاک شدن در تلگرام ، مسئله این است!

 

دیدگاهتان را بنویسید