سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام منتشر شد؟

سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

به تازگی پیغامی به کاربران اِلـبان رسیده مبنی بر اینکه سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام منتشر شده و برای فعال سازی کافیست که روی لینک زیر بزنید! کاربران هم به هوای یک امکان جدید این اقدام را انجام داده اند. اما غافل از اینکه این پیغام یک ویروس است!

مطلب مرتبط: مشکلات و راه حل های اینستاگرام موبایل

این پست به صورت کاملا حرفه ای ساخته شده، چرا که لینکی که ساخته با نام telegram هست و عکسی که همراه با این پست ارسال می شود از سری عکس های خود تلگرام هست! اما اگر دقت کنید می توانید در همین نشانه ها هم نشانه های اشتباه و الکی بودن پیغام را پیدا کنید. نشانه مشکل درمورد عکس هست. این عکس مربوط به فعال سازی ارسال پیام تصویری بود. زمانی که تلگرام در یک به روز رسانی بعد از ارسال پیام های صوتی، پیام تصویری را هم اضافه کرد، از این عکس برای این کار استفاده کرد. در لینک ارسالی، دامنه .news استفاده شده. سایت تلگرام به صورت telegram.org هست و هر اطلاعیه یا خبری که بخواهد بدهد از طریق همین سایت و صفحاتش می دهد.


مرتبط: ارسال پیام تصویری در تلگرام


وقتی شما روی لینک پست انتشار سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام بزنید، در ابتدا گوشی شما ویروسی می شود و در اولین اقدام به تمامی مخاطبانتان همین پیغام را می فرستد. مخاطبان دیگر که به شما اعتماد دارند بلافاصله این لینک را فشرده و به این ترتیب ویروس به صورت سریعی گسترش می یابد.

این اتفاق به تازگی رخ داده و هنوز معلوم نیست که این ویروس چه کارهایی با گوشی می تواند بکند. چنانچه بازهم مشکلی داشتید، اصلا نگران نباشید، کافیست یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

یه روز رسانی سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام 

اخیرا تلگرام امکان تماس صوتی و تصویری را مهیا کرده که البته مانند خود تلگرام، در ایران مسدود و غیرفعال است.

 

باز هم اگر سوالی در خصوص استفاده از اینستاگرام موبایل خود داشتید می توانید از طریق پستی که در ابتدای متن به عنوان مطلب مرتبط اشاره شده است مراجعه کنید و یا در پایین همین پست سوال خود را بپرسید تا در کمترین زمان ممکن پاسخ شما توسط کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان داده شود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید