غذا چی بپزم؟ حوصله خرید هم ندارم!

نوشته شده توسط البان

در یخچال رو باز می کنیم و میبینیم که هیچ چیز خوردنی ای به عنوان وعده غذایی نداریم. باید غذا پخت. حالا با این چیزا غذا چی بپزم؟ این سوالیه که اکثر خانمهای خانه دار و همینطور آقایون مجرد، دانشجویان ساکن در خوابگاه و منزل استیجاری و حتی مردان متاهلی که در یک روز تعطیل می خواند اهل منزل را غافلگیر کنند می پرسند.

مرتبط: انتخاب بهترین نوع آرایش برای خانمها

در این پست سایت و اپلیکیشنی را به شما معرفی خواهم کرد که شما را در این جهت یاری خواهد کرد. با هر آنچه در منزل دارید غذایی جدید و احتمالا لذیذ بپزید. سایت MyFridgeFood سایتی است که در آن می توانید موادی را که در اختیار دارید را وارد نموده و بعد از او بخواهید تا انواع دستورات غذایی را در اختیارتان قرار دهد. انواع دستورات غذایی بهمراه طرز تهیه آنها. البت زبان این سایت انگلیسی است و نیاز هست که خوانندگان کمی انگلیسی بلد بوده و یا از نرم افزارها و گوگل ترنسلیت استفاده کرده و متون دستور پخت غذا را ترجمه کنند.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

MyFridgeFood-DigiDoki

MyFridgeFood, DigiDoki

همچون شکل در ابتدا مواد غذایی را علامت می زنید و بعد گزینه Find Recipes را می زنید تا دستورات مختلف غذایی را با موادی که علامت زده اید و در اختیار دارید نمایش داده شوند. در پایین دستورات هم ذکر می کند که آیا نیاز هست که مواد دیگری نیز تهیه کنید یا همان هایی که دارید کافی است.

در این سایت همچنین می توانید یک کاربری ساخته و خودتان نیز دستورات غذایی را وارد نمایید و دیگران را از دستورات غذایی خوشمزه خود آگاه سازید.

مرتبط: تهیه لباس منحصرا برای خودتان

این سایت به صورت اپ نیز وجود دارد. بعد از نصب اپ، زمانی که به اینترنت متصل هستید، همچون سایت آن می توانید موادی را که در اختیار دارید علامت زده و دستورات غذایی ای که می توان با این مواد تهیه کرد را ببینید. ضمنا کاربری شما در اپ هم کاربرد دارد و می توانید دستورات مورد علاقه خود را علامت گذاری کرده و یا زیر دستورات نظرات خود را وارد نمایید.

پس از این به بعد هرگاه این سوال مطرح شد که غذا چی بپزم؟ سریعا به سراغ این سایت یا اپ بروید و از آشپزی لذت ببرید!

لینک دانلود:

download appstore download googleplay DigiDoki

البته مانند آنچه در این پست معرفی شد نمونه های زیادی هست، خوشحال میشیم چنانچه شما خواننده عزیز تجربه ای مشابه داشته اید، ما و دیگر خوانندگان را از آن مطلع سازید.

 

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید