فیلترهای شادی آفرین

نوشته شده توسط البان

در این پست یک نرم افزاری به شما معرفی خواهم کرد که کوچک و بزرگ می توانند با آن لحظات پرنشاطی را تجربه نمایند. با استفاده از این نرم افزار و فیلترهای شادی آفرین آن می توانید انواع صورت ها را برای خود یا دیگران بسازید و لحظاتی با همدیگر بخندید. MSQRD نام این نرم افزار است.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

favicon-512x512

با نصب این نرم افزار به صورت زنده می توانید برروی چهره خود یا هرشخص دیگری که در کادر آن قرار می گیرد فیلترهای جالبی قرار دهید. یکی از بهترین های آن، جابجا کردن چهره دو فردی است که کنار هم قرار گرفته باشند. فیلترهای شادی بخش زیاد دیگری هم وجود دارند که در برخی ها با باز کردن دهانتان اتفاقات دیگری هم می افتد و حتی چهره شما تغییر می کند.

فیلترهای شادی ، البان

به شما توصیه داریم تا آن را دانلود نمایید و برای دقایقی طولانی شادی را برای خود و فرزندانتان و دیگران به ارمغان بیاورید.

googleplay appstore

2 دیدگاه

  • ببخشید شما در تعمیرات موبایل، علاوه بر تعمیرات سخت افزاری اپل، مشکلات نرم افزاری اپل را نیز انجام می دهید. اگر تعمیرات نرم افزاری نیز انجام می دهید به چه شکل باید برای آن درخواست داد.

    • بله. گروه کارشناسان دیجی دکی دارای یک کیف تعمیراتی هستند که به واسطه آن در محل، همانجایی که شما بفرمایید، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را انجام می دهند. کافیست به سایت http://www.digidoki.com بروید و بخش گوشیم رو تعمیر کن را انتخاب و روند ثبت سفارش را انجام دهید. در بخش نوع مشکل گزینه سایر را انتخاب نموده و منتظر تماس کارشناسان دیجی دکی بمانید. هنگامی که با شما تماس گرفتند مشکل گوشی خود را بیان نمایید و آنها پس از گرفتن آدرس از شما به محلی که شما بفرمایید در ساعتی که هماهنگ کنید حضور داشته و مشکل شما را حل خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید