فروش باورنکردنی نوکیا 6 نقره ای

Nokia-6-Silver-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

شرکت نوکیا بعد از ادغامش با شرکت اچ ام دی گلوبال، مجددا جان تازه ای گرفته و حالا با فروشهای بالا و سریع خود رکورد شکنی می کند. نوکیا 6 نقره ای چندی پیش در کشور چین به فروش گذاشت هشد و در عرض چند دقیقه تمام شد!

مرتبط: بازگشت نوکیا

نوکیا 6 64 گیگی با قیمت 246 دلار و نوع 32 گیگی آن با قیمت 217 دلار در 5 آوریل پیش فروش شد. براساس تعداد پیش فروشی این شرکت تعداد بیشتری را در تاریخ 11 آوریل به بازار آورد. و جالب اینکه تمام این گوشیها در عرض چند دقیقه به فروش رفتند.

مطلب مرتبط: تعمیرات گوشی

اما نوکیا 6 نقره ای چه ویژگیهایی دارد؟ نوکیا 6 دو سیم کارته، با دوربین 16 مگاپیکسلی، رم 3 گیگی، باطری 3000 میلی آمپر ساعتی و هشت هسته 1.4 گیگاهرتزی، اندروید 7.1.1 (آخرین ورژن اندروید) و قابلیت خوردن حافظه جانبی یک گوشی میان رده قیمتی در حد خیلی عالی به شمار می رود. خوانندگان عزیز اِلـبان حتما قابلیت وضوح تصویر نوکیاهای قدیمی را در نور شدید خورشید به یاد دارند. نسل های جدید نوکیا نیز از این ویژگی مطلوب بهره می برند. ضمنا شرکت اچ ام دی مدعی است ویژگی ضدضربگی گوشیهای نوکیا، به اصطلاح تانک، در نسل های جدید آن نیز وجود دارد!

در کنفرانس جهانی موبایل 2017، شرکت اچ ام دی گلوبال، گوشیهای نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 3310 جدید را به جهان معرفی کرد. این محصولات قرار است در اواخر نیمه اول سال جاری در بازار جهانی عرضه شوند. استقبال کم نظیری که از نوکیا 6 نقره ای در چین اتفاق داد، نوید بازاری بسیار خوب برای این گوشی ارزان و خوب را در بازارهای کشورهای دیگری نظیر امریکا و کشورهای اروپایی نیز می دهد.

آیا شما از محصولات جدید نوکیا استقبال خواهید کرد؟

در هر صورت برای تعمیر هر نوع گوشی ای من جمله تعمیر گوشی های نوکیا می توانید از خدمات تعمیرات موبایل البان با چند کلیک ساده در تهران بهره مند شوید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید