پروکسی های MTproto ایمن و همچنین Socks5 برای تلگرامهای غیررسمی را در کانال البان بیابید

نوشته شده توسط البان

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، از بعد از به روز شدن تلگرام در نسخه های اندروید و بعد iOS می توان از تلگرام بدون نیاز به اپ های تغییر دهنده آی پی استفاده کرد. با سرعتی بهتر و با مصرف اینترنت کمتر و تنها با استفاده از پروکسی های MTproto ایمن. اما باز هم عده زیادی در استفاده از این ویژگی جدید با مشکل مواجه هستند.


مرتبط: نحوه اتصال با پروکسی MTPROTO در تلگرام به روز شده


از این پس می توانید به راحتی بهترین پروکسی های MTproto را در کانال تلگرامی البان به صورت روزانه پیدا کنید. کافی است داخل کانال ما عضو شوید، و در کنار استفاده از مطالب متنوع که برایتان منتشر می شود، از پروکسی های MTproto سالم نیز استفاده کنید.

پروکسی های MTproto

اما در کل با زدن روی علامت سپر در صفحه اول تلگرامتان می توانید لیستی از تمام پروکسی هایی که استفاده می کنید را ببینید. چنانچه زیر یکی از آنها عددی را به عنوان مدت زمان ping دیدید، این بدان معناست که آن پروکسی در آن لحظه قابل استفاده است.

اما اشخاصی که گوشی شان قدیمی است و نمی توانند تلگرام خود را به روز کنند و یا افرادی که از تلگرام های غیررسمی استفاده می کنند هم نگران نباشند. برای آن ها هم خبر خوبی داریم. این دسته از عزیزان هم می توانند پروکسی های Socks5 را استفاده کنند و این پروکسی ها نیز در کانال تلگرامی اِلـبان منتشر خواهند شد.

امیدواریم روزی برسد تا برای اطلاع رسانی و خدمت رسانی به شما عزیزان نیازی به استفاده از این گونه ابزار نباشد و در فضایی سالم و آزاد با شما در ارتباط باشیم.

یافتن پروکسی های فعال یکی از مشکلات شایع نرم افزاری موبایل در تلگرام است که باید صبور باشید و بیشتر جستجو کنید و تعداد بیشتری از پروکسی های را تست کنید تا یکی از آنها متصل شود.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید