نوکیا 3310 افسانه ای به کمک HMD دوباره زنده خواهد شد!

nokia_3310-digidoki2
نوشته شده توسط البان

حتما بسیاری از خوانندگان با توجه به سن و سالشان نوکیا 3310 دوست داشتنی و محبوب را به یاد دارند. یک گوشی که نسبت به گوشی های امروزی هیچ امکانات خاصی نداشت، با دکمه های اعداد، صفحه تک رنگ کوچک و قدرت بدنی بالا. اما همین گوشی شاید محدود با فروش 126ملیون عددی در سراسر دنیا رکوردی باورنکردنی در دست دارد! این گوشی یکی از بهترین و پرفروشترین گوشیهای موجود بوده و برای همین است که نوکیا دوست دارد مجددا آن را بازتولید کند!

مطلب مرتبط: تعمیرات گوشی

نوکیا 3310 جدید را با همان بدنه ضد ضربه خراب نشدنی، با طول عمر باطری بالا را به تقریبا 62 دلار به بازار عرضه خواهد کرد. انتظار می رود که این گوشی با نرم افزارهای ساعت، ماشین حساب، یادآور، و تعدادی بازی همچون پیشینیانش به بازار عرضه شود.

Indestructible Nokia 3310 DigiDoki

نوکیا 3310 فناناپذیر، اِلـبان

در یکی از فیلمهای موجود در نت در مورد ضد ضربگی 3310، صاحب گوشی آن را از ارتفاع 274 متری (900 فوتی) رها می کند و بعد از برداشتن آن، گوشی همچنان امکان برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک را داشت! و یا در فیلمی دیگر گوشی بعد از بریده شدن توسط شمشیر آسیب جدی نمی بیند.

و اما عکسهای منتشره از نوکیا 3310 جدید را می توانید در زیر ببینید:

New-Nokia-3310-DigiDoki

نوکیا 3310 جدید، اِلـبان

شرکت نوکیا بعد در ابتدا بازار خوبی را داشت، صرف نظر از بقیه همچون سامسونگ و آیفون، به تولیدات مستقل خود ادامه می داد. تا اینکه کم کم بازار را از دست داد. ادغام شدن نوکیا و مایکروسافت روح تازه ای در این شرکت دمید و با عرضه گوشیهای لومیا جان تازه ای گرفت. اما کم کم با توجه به محدودیتهای ویندوز فون لومیا هم از محبوبیت خارج شد و نوکیا به قعر جدول فروش رفت. تا اینکه اخیرا یک شرکت فنلاندی به نام HMD نوکیا را خریداری کرده و مباردت به عرضه گوشیهای اندروید کرده است. همانطور که در پستی کمی قبلتر نیز گفته شد، نوکیا در این ادغام جدید پیشرفت بسیار خوبی کرد و احتمالا مجددا به روزهای اوج خودش برگردد.

nokia-6 DigiDoki

نوکیا 6، اِلـبان

بازگشت به تولیدات قدیم یک اقدام جدید برای نوکیا نیست، نوکیا پیش از این نیز با ساخت مجدد نوکیا 215 به قیمت 29 دلار طعم موفقیت را چشیده بوده. البته شرکت فنلاندی HMD علاوه بر نوکیا 3310 در نظر دارد گوشی های هوشمند دیگری را نیز تولید کند. نوکیا 3، 5 و 6 از جمله گوشیهای هوشمندی هستند که این شرکت در بارسلونا معرفی کرد و همانطور که پیش از این نیز گفتیم نوکیا 6 با یک استقبال کم نظیر از طرف کاربران چینی مواجه شد.

6 دیدگاه

  • ب شخصه از نوکیا ۳۳۱۰ خاطرات خوبی داشتم. کجایی جوونی که یادت بخیر! لطفا در مورد سایر نوستالوژی های موبایل نیز مطب بزارید. خاطرم هست در کمپین یلدا تون اسم چند تا گوشی را نیز برده بودید که میشه درمودش مطالب خوبی گذاشت

  • اگر همون تیم قدیمی نوکیا باشه مطمئن هستم که جواب خواهد داد و دوباره بازار موبایل را به دست خواهد گرفت و امپراتوری نوکیا در تولید موبایل و گوشی های اسمارت را متحول خواهد کرد. دیگر اثری از هواوی و برندهای چینی در بازار ایران نخواهیم دید

    • جالب است بدانید که نوکیا علاوه بر موبایل، در خیلی دیگر از زمینه های زیرساختی مخابراتی مشغول به فعالیت است و تولید گوشی شاید به عنوان یکی از کم علمی ترین کارهای این شرکت بزرگ باشد!

  • ایول! یادمه که با این گوشیه و گوشیهای همردش مثل 1110 چقدر سر کلاسهای دانشگاه اسنیک بازی می کردیم و وقتی میخواستیم شوخی خفن کنیم گوشی رو بدون نگرانی بهم پرتاب میکردیم.
    اولین گوشی بدون آنتن خارجی و با ویبره، هیچوقت تبلیغاتشو فراموش نمی کنم 🙂

    • خوشحالیم از خوشحالیتون 🙂
      بله تبلیغی منحصر به فرد:
      گوشی نا آشنا، پشت به صفحه تلویزیون. وقتی شروع به زنگ خوردن می کند با ویبره اش شروع به چرخیدن نموده تا روی زیبای ساده اش برای بینندگان تلویزیونی نمایان شود.

دیدگاهتان را بنویسید