تخم مرغ دوست داشتنی یا شایدم، دوست داشتنی ترین تخم مرغ!

تخم مرغ دوست داشتنی دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

احتمالا چیزهایی در فضای مجازی در رابطه با شکستن رکورد تعداد لایک ها و یک تخم مرغ دوست دوست داشتنی شنیده اید؟ بله، درست است، تخم مرغی آمده تا رکورد بیشترین تعداد لایک پست در اینستاگرام را بشکند، بیشترین تعداد لایک را از آن خود کرده و در کتاب گینس این رکورد شکنی را ثبت کند.

مطلب مرتبط: انواع مشکل اینستاگرام و راه حل های آنها

شخصی یک صفحه در اینستاگرام ساخته و در آن فقط عکس یک تخم مرغ گذاشته، البته تخم مرغ محلی! 🙂 در زیر این عکس نوشته که “بیایید رکورد تعداد دوست داشتن (لایک) در اینستاگرام را باهم بشکنیم. در حال حاضر این رکورد در دست Kylie Jenner با 18میلیون لایک هست” و در ادامه هشتگ هایی در این رابطه گذاشته.

تخم مرغ دوست داشتنی اِلـبان

خیلی جالب اینکه خود کایلی جنر نیز در ابتدا این عکس را لایک کرده و بعد از اینکه متوجه شده این تخم مرغ دوست داشتنی تر از خودش شده، فیلمی را منتشر کرده که در آن تخم مرغی مشابه را از ارتفاعی رها می کند و روی آسفالت می شکند 🙂

این تخم مرغ درحال شکستن رکورد بیشترین تعداد لایک با بیش از 37میلیون لایک است و لحظه به لحظه نیز در حال اضافه شدن است. پیج های فیک زیادی در تقلید از این تخم مرغ به وجود آمده اند اما پیج رسمی این تخم مرغ در اینستاگرام به آدرس : world_record_egg هست.

مرتبط: پیج رسمی اینستاگرام البان

با گرانی های این روزهای مرغ و تخم مرغ، این پیج در ایران حالت و احساس دیگری دارد و شاید هم این تعداد لایک خیلی هم الکی نباشند. شما هم می توانید با رفتن به این پیج و لایک کردن تخم مرغ نام خود را در لیست لایک کنندگان این رکورد شکن جای دهید، اما درهمین حد کافی است و البته معلوم نیست این پیج با این همه فالوور و لایک در آینده چه کارهایی می تواند بکند. فروش پیج به قیمت بالا یکی از آنهاست!

دیدگاهتان را بنویسید