تلگرام 4.5 ، به روز رسانی جدید تلگرام، به جای تعداد زیادی عکس یک آلبوم را بفرستید

تلگرام 4.5 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

به تازگی به روز رسانی جدید تلگرام، یعنی تلگرام 4.5 برای کاربران تلگرام ارائه شده است. در این به روز رسانی تغییراتی در ظاهر، نحوه اشتراک گذاری عکس، چت با خود و … ایجاد شده است که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

مطلب مرتبط: مشکلات رایج در استفاده از موبایل


در این نسخه از تلگرام، تعداد زیاد عکس ها به صورت یک عکس متشکل از عکس های کنار هم ارسال می شود.


اولین و شاید هم جالب ترین تغییر در تلگرام 4.5 نحوه به اشتراک گذاشتن تعداد زیادی عکس می باشد. در این نسخه از تلگرام، تعداد زیاد عکسها به صورت یک عکس متشکل از عکس های کنار هم ارسال می شود. وقتی شما می خواهید تعدادی عکس را باهم به اشتراک بگذارید، به بخش اشتراک گذاری عکس ها رفته و عکس های مورد نظرتان را انتخاب می کنید. عکس اول بالای بقیه عکسها و بقیه در پایین آن قرار میگیرند. خود تلگرام آن ها را به صورت منظم بهم می چسباند و می فرستد. گیرنده یک مجموعه عکس می بیند، اما وقتی روی آن می زند عکس ها را جدا جدا و با سایز کامل می بیند. اگر هم نمی خواهید تا عکس ها به این شکل ارسال شوند، به راحتی می توانید گزینه ای که پایین صفحه وجود دارد (هنگام انتخاب عکسها) را انتخاب کنید و بخواهید تا عکس ها را جدا جدا بفرستید.

عکس های پروفایل شما هم به صورت آلبومی می شوند. اگر تعدادی عکس داشته باشید، وقتی شخصی آن را می بیند به صورت آلبومی می شود، چیزی شبیه به آنچه وقتی مجموعه عکس به اشتراک گذاشته شده را می بیند.

نکته بعدی در تلگرام 4.5 نحوه چت با خود است. پیش از این برایتان گفته بودیم که می توانید در تلگرام باخودتان چت کنید و به اصطلاح هر پیغامی را که دوست دارید را ذخیره کنید. حال در تلگرام 4.5 سیستم کمی متفاوت شده و دیگر شما با خودتان چت نمی کنید، بلکه بخشی ایجاد شده به نام پیغام های ذخیره شده که در آن پیغام ها را ذخیره می کنید (چیزی مشابه آنچه پیش از این در اینستاگرام بوجود آمده بود)

نکته بعدی جستجوی آسانتر و بهتر در تلگرام 4.5 هست. در جستجوی کانال های غیرخصوصی و روبات ها با اسم، سرعت بیشتر شده و کانال های پر بازدید تر در جایگاه بالاتری در نتایج جستجو قرار می گیرند.

از این پس در تلگرام 4.5 ادمین های کانال ها همچون ابر گروه ها می توانند پیغام های مهم را اصطلاحا پین کنند!

تغییرات دیگری هم برای کاربران آیفون ایجاد شده اند که فهرست وار برایتان شرح می دهیم:

  • ترکیب و شکل کاملا جدید تنظیمات
  • پشتیبانی کامل از آیفون 10
  • منوی جدید برای وقتی که انگشتتان را روی پیغامی نگه می دارید

 

منبع: Telegram Blog

دیدگاهتان را بنویسید