بومرنگ در اینستاگرام را به دلخواه خودتان تنظیم کنید

بومرنگ در اینستاگرام ، البان
نوشته شده توسط البان

اینستاگرام یکی از ابزارهایی است که زندگی با موبایل را به یک عادت روزمره تبدیل کرده است. یکی از امکاناتی که در اینستاگرام وجود دارد، بومرنگ نام دارد، قابلیتی که باعث می شود یک صحنه کوتاه مدام تکرار شود. حال البان در این پست در رابطه با بومرنگ در اینستاگرام برایتان بیشتر توضیح می دهد. تا بتوانید آن را بیشتر مدیریت کرده، مدت زمانش را کوتاه یا بلند کنید و سرعت تکرارش را نیز تغییر دهید.

بومرنگ در اینستاگرام چیست؟

در کل بومرنگ (Boomerang) یک سلاح مربوط به بومیان استرالیا است. وسیله ای که طوری طراحی شده است که وقتی صیاد آن را پرتاب می کند، اگر به هدف نخورد، مجدد به خود او برمی گردد. حال برای اینستاگرام و بخش استوری ها نیز با الهام از همین واژه امکان بومرنگ ارائه شده است.

بومرنگ در اینستاگرام ، البان

پیش از این بومرنگ یک نرم افزار جداگانه داشت که باید در آن تصویر متحرک تکرار شونده را می ساختید و سپس در اینستاگرام به اشتراک می گذاشتید. اما حالا این امکان در خود اینستاگرام وجود دارد.

مطلب مرتبط: بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده

شما با استفاده از بومرنگ در اینستاگرام می توانید یک فیلم کوتاه به صورت تکراری رفت و برگشتی ایجاد کرده و به عنوان استوری منتشر کنید.

ایجاد و مدیریت بومرنگ در اینستاگرام موبایل

در اینستاگرام وارد اکانت خود شده و سپس به بخش استوری های اینستاگرام بروید. در پایین صفحه، ردیفی وجود دارد که انواع حالات استوری ساختن را نشان می دهد. به چپ یا راست بکشید تا به عبارت بومرنگ یا BOOMERANG برسید. علامت روی دکمه دوربین هم به صورت یک بی نهایت می شود که با زدن روی آن می توانید آن تیکه فیلم کوتاهی که می خواهید استوری کنید را ضبط کنید.

بومرنگ در اینستاگرام تعمیرات موبایل البان

پس از ضبط فیلم، می توانید آن را ویرایش کنید و انواع گیف و عکس و … را به آن اضافه کنید. علامت بومرنگ بالای صفحه را بزنید.

بومرنگ در اینستاگرام ، البان

فیلم بومرنگ به طور پیوسته نمایش داده می شود و شما می توانید در پایین صفحه انواع ویرایش ها را روی آن انجام دهید. به عنوان مثال برای کوتاه کردن آن می توانید تایم لاین آن را کوچکتر کنید.

بومرنگ در اینستاگرام ، البان

گزینه هایی هم در کنار علامت بومرنگ وجود دارند. گزینه Slow-mo سرعت بومرنگ را نصف می کند و به نوعی زمان پخش آن دو برابر می شود.

بومرنگ در اینستاگرام ، البان

گزینه Echo یک هاله بین فریم ها ایجاد می کند و به نوعی افکت دو تصویری ایجاد می کند و گزینه Duo نیز باعث می شود در بازگشت به ابتدای فیلم سرعت بیشتر شود و افکت های خاصی اضافه می کند.

بومرنگ در اینستاگرام ، البان

تمام تغییرات را با زدن هر گزینه می توانید مشاهده کنید. وقتی کار تمام شد، گزینه Done را بزنید.

بومرنگ در اینستاگرام ، البان

در مرحله بعد به عنوان استوری منتشرش کنید.

بومرنگ در اینستاگرام ، البان

می توانید این تصویر بومرنگ را هم در گوشی خود ذخیره کرده و در جاهای دیگری منتشر کنید

بومرنگ در اینستاگرام ، البان

کلام آخر

این بود آموزشی دیگر در رابطه با استفاده از قابلیت های اینستاگرام از طرف البان. چنانچه در این زمینه یا هر مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری گوشی موبایل خود سوالی داشتید، می توانید درخواست خود را از طریق نوار ابزاری که در پایین همین مقاله ظاهر شده است درخواست خود را ثبت نمایید و یا مشکل خود را از طریق کامنت زیر همین پست مطرح نمایید تا کارشناسان تعمیرات موبایل البان در سریع ترین زمان ممکن به رایگان با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را ارائه نمایند.

مطلب مرتبط: ایستاگرام موبایلتان به مشکل خورده ؟ حتما این پست را مشاهده کنید. 

توصیه داریم هنگام انتشار و به اشتراک گذاری عکس ها و تصاویر در فضای مجازی و مخصوصا اینستاگرام، مراقب باشید از ممنوع التصویرها چیزی منتشر نکنید تا خدای ناکرده دچار مشکل نشوید

دیدگاهتان را بنویسید